תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מותקפת: "פשוט בהמה, לא יאמן"

אופירה אסייג תחת מתקפה קשה ברשתות החברתיות אחרי הראיון שלה עם רעיית נשיא המדינה, עו"ד מיכל הרצוג: "לא יאמן אופירה אסייג פשוט בהמה, היא לוחצת, לוחצת ורוצה לקבל תשובה מה שהיא רוצה, לא מה שהמרואיין רוצה לענות"
תום נחום |  13
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי הראיון עם רעיית נשיא המדינה יצחק הרצוג, עו"ד מיכל הרצוג, בקשת 12, בו ניסתה לחלץ מספר פעמים ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר שאלה: "את סומכת על ראש הממשלה נתניהו שיוביל את מדינת ישראל לסיום הלחימה, להחזרת החטופים, כל החטופים והחיילים הביתה ושיעשה את זה בדרך הטובה והנקייה ביותר?", מגישת קשת 12, אופירה אסייג, תחת מתקפה קשה.
הרצוג השיבה: "קודם כל, אני סומכת על קבינט המלחמה", אסייג התעקשה: "לא, אני שאלתי על נתניהו", כאשר הרצוג ענתה: "אני חושבת שכאזרחים ישראלים אנחנו צריכים לתת אמון במי שמוביל את המדינה הזו ואנחנו צריכים לתת אמון בעם שלנו בעיקר, כי העם שלנו הוא עם חזק, עם שרוצה להמשיך להיות ביחד ואת זה אנחנו מרגישים מאוד בכל משפחה, ולצערי הרב אנחנו מבקרים הרבה מאוד משפחות שכולות בימים אלו", אסייג קטעה את התשובה והמשיכה ללחוץ: "אז את סומכת או לא סומכת, עדיין לא הבנתי".
הרצוג המשיכה בשלה: "אני עניתי לך", אסייג ענתה: "לא, לא כל כך הבנתי", הרצוג השיבה: "עניתי לך שאני סומכת מאוד על העם שלנו", אסייג תקפה: "על העם, על נתניהו פחות", כאשר הרצוג כבר ענתה בצורה מעט פחות סבלנית: "אופירל'ה, אופירל'ה, תני לי להישאר בעמדה הממלכתית שלי", בעוד גם שותפתה של אסייג לשידור, מעיין אדם, השיבה: "אופירה די! גמרת אותי".
בעמוד הטוויטר שנקרא 'הפנתרים השחורים', נכתב על הקטע המדובר כך במתקפה חריפה נגד אסייג: "לא יאמן אופירה אסייג פשוט בהמה, היא לוחצת, לוחצת ורוצה לקבל תשובה מה שהיא רוצה, לא מה שהמרואיין רוצה לענות. איך אנשים הולכים לשבת ליד הבהמה הזאת עד שכבר למעיין אדם אפילו כבר נמאס ויצאה עלייה".
 
בתוך כך, בעוד בקשת 12 מנסים להמשיך לייצר שגרת מלחמה עם שידור תוכניות נוספות לדוגמת 'ארץ נהדרת' לצד מהדורות החדשות המתמשכות בצל מלחמת חרבות ברזל, בשבת שודר פרק האודישנים השני של המהדורה המיוחדת והמותאמת למלחמה של 'הכוכב הבא לאירוויזיון', כאשר במסגרת הפרק נרשם רגע אחד מרגש במיוחד, כאשר מי שהגיע לאודישן הוא לא אחר מאשר אחד הזמרים המוכרים והאהובים ביותר בישראל.
אותו זמר הוא לא אחר מאשר אריק סיני, אשר חתום על כמה שירים שחקוקים בראש של כמעט כל ישראלי, לדוגמת 'גן השקמים', 'סיבה טובה', 'דרך הכורכר', 'אם אתה בסביבה' ושירים רבים נוספים, כאשר הגעתו ל'הכוכב הבא' תפסו גם את השופטים, אסף אמדורסקי, שירי מימון, קרן פלס, איתי לוי, עדן חסון ורן דנקר.

למרות הרפרטואר העשיר שלו, סיני בחר לבצע הפעם את שירו של יגאל בשן ז"ל, 'שמיים', והצליח לרגש את כל שולחן השופטים והרים את המסך עם 90 אחוזים, כולל 'כחול' מכל השופטים. מי שהתרגשה במיוחד היא קרן פלס, שפרצה בבכי ואמרה: "הקול שלך שוטף את הכאב החוצה, זה בריא לבכות, אני אומרת לילדים שלי. זה בריא להרגיש את הדבר הזה".
הופעתו של סיני ב'הכוכב הבא' הצליחה להפתיע רבים, כולל גם את מגישת קשת 12, אופירה אסייג, שכאשר אירחה את אחד משופטי התוכנית, עדן חסון בתוכנית שלה ושל מעיין אדם, שאלה את חסון ושיתפה: "איך הרגשת להיות שופט בזמן שהוא עושה אודישן ב'הכוכב הבא'? איך שראיתי אותו הרגשתי שהלב שלי יצא מהמקום". חסון השיב: "הוא זמר מדהים והיה מרגש מאוד לשמוע אותו, יש לו רפרטואר אדיר והרגשתי מוזר שאני צריך לשפוט את השירה שלו".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    בהמה
    אלי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שאמר על אופירה בהמה,כנראה שאמא שלו בהמה שהביאה רפה שכל כמוהו לעולם.
    סגור
  • 10.
    אופירע אסייג
    אבי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פסולת הארץ פשוטו כמשמעו אשה תת רמה פשוט להקיא
    סגור
  • 9.
    אופירה
    יהודה 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאופירה אין אפילו תעודת בגרות;הגברת הזאת היא המסיתה הלאומית השתן עלה לאופירה מדימונה מה לא תעשה תמורת כסף; הרי רק בגלל שהיא מסיתה משאירים אותה תרחמי על המשפחה שלך שבגללך הם שנואים כמה חבל
    סגור
  • 8.
    מסיתה לאומית
    יהודה 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בושה
    סגור
  • מסיתה
    יוסי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופירה לא מסיתה,מי שמסית הם השופרות של מלאך החבלה כמו אמסלם,ברדוגו קרעי,,מגל,סגל ,אנשים תת רמה .
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    גב אסייג
    שולה מעפולה 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שכתב שאסיים בהמה לא רק ץדק אלא יותר מזה
    סגור
  • 6.
    תכנית למידה
    רלי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אופירה נהדר שרזית. כדאי שעכשיו תשקיעי את המאמצים ללמוד תחומים חדשים. הבנת האחר, שמיעה והפנמה. פיתוח אופקים ולא הכל שואו ודרסנות. לכל אחד יש דעה על ביבי וציון על חלקו במחדל, אבל זכותו של כל אחד להחזיק בדעה שלו מבלי שאת תנסי לחנך אותו או לדרוס אותו
    סגור
  • 5.
    לא יכולה לשמוע אותה ..בלתי נסבלת (ל"ת)
    מי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    אופירע
    אריה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אופירה היא לא בהמה היא בהמה טמאה.
    סגור
  • 3.
    הבהמה היחידה היא שרה נתניהו
    שרה נתניהו הבהמה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 7
    הבהמה היחידה היא שרה נתניהו
    סגור
  • 2.
    מי רואה
    אבי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי רואה בכלל את התוכניות של אופירה זה אסון
    סגור
  • 1.
    אסייג שינאהה זה לא דברטוב
    בוחרי ביבי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי שברמות שלך כביכול איזה אצילת נפשלא מבינה היא כנראה משולה למההשאומרים עלייך מה את רוצה מאשתו של הנשיא הדרך שלך זה להכניס את אשתו של הנשיא וזו בעייה היא לא התחמקה ההפך הוא נכון היא התנהגה כאכילת נפש שזה אומר למה להכניס ראש בריא למיטה חולה צפון אפריקאית חסר עצים בצפון אפריקה שתתפסי עליהם יש שאלות שמרואין לא עונה תפקידך לעבור לשאלה הבאה מה את רוצה מביבי הוא לא ברמות שלך ולא חבר שלך את אישההשתותפת אותו כל יום וזה לא איסטטי תרדי לנו מעל הדבשת התשובות שלנו ינתנו לך ביום הבוחראל תחרחרי כי ביבי יקח בגדול ויש עוד מספיק זמן
    סגור
  • הקינאה והשינאה גורמים לך לקמטים שלא תצליחי להחליק
    מרגלית ליפשיץ 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אופירע שינאה קינאה רעל יעשו לך המון קמטים ושום חומצה ושום חומצה ושום אמצעים טכנולוגים לא יחליקו לך את הקמטים די מספיק יצאת מכל החורים
    סגור