ויראלי

כוכב ארץ נהדרת תומך ביוסף חדאד: "אתה לא לבד"

?כוכב ארץ נהדרת, אלי פיניש, מחזק את יוסף חדאד: "יוסף הכל בסדר, אתה לא לבד. כל פוסט שהאלגוריתם יסיר לך, כולנו פשוט נעלה. כולנו הסברה ונמשיך להלחם בבית ובחוץ, אי אפשר לעצור את האמת"
מערכת ice | 
אלי פיניש (צילום משה שי פלאש90)
ארץ נהדרת מאחורי יוסף חדאד. אחרי שכוכב הרשת ופעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד יצא במתקפה חסרת תקדים נגד הרשת החברתית אינסטגרם, לאחר שמחקה לו פוסט שהביע תמיכה בישראל, בטענה כי הוא מנוגד לכללי הרשת, אלי פיניש מחזק אותו במסר חיובי באינסטגרם.
כוכב ארץ נהדרת, אלי פיניש, מחזק את איש ההסברה בסטורי: "יוסף הכל בסדר, אתה לא לבד. כל פוסט שהאלגוריתם יסיר לך, כולנו פשוט נעלה. כולנו הסברה ונמשיך להלחם בבית ובחוץ, אי אפשר לעצור את האמת"
כזכור, חדאד פוסט בו הסביר את מה שקרה, וכך רשם: "אין הגדרה אחרת. צוות הבדיקה של אינסטגרם ופייסבוק הורידו את הסרטון על עדינה משה שמעיפה את היד של מחבל חמאס בטענה שזה מנוגד לכללים בזמן שחשבונות אנטי ישראלים שמראים את אותו הסרטון רק אשכרה מהללים את חמאס וכותבים תראו איזה אנושיים, הם לא מסירים.
אם זו הייתה החלטה של מערכת לא אנושית הייתי עוד איכשהו מבין ומטפל בזה אבל כאן אינסטגרם מודים שצוות שלהם בדק את הפוסט והחליטו להסיר אותו ואת הסרטון שזכה למעל מליון צפיות בפחות מ24 שעות...ובעצם להסיר את האמת. וואו פשוט תתבישו לכם זה אשכרה תמיכה בטרור".

מוקדם יותר היום, שר ההסברה הלא רשמי של ישראל יוסף חדאד, התייחס בעמוד האינסטגרם שלו להוצאה להורג של חמזה מבארכ ועזאם ג'ואברה שנרצחו אתמול בידי אנשי הטרור של חמאס במחנה הפליטים טולכרם, בטענה שמסרו למערכת הביטחון הישראליות מידע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה