טלוויזיה

אלי פיניש חושף לראשונה: "פשוט נחנקתי, חצי מההפקה בכו"

פיניש חשף את האמת מאחורי צילומי המערכון של סינוואר ו-BBC: "אתמול הצלחתי לבכות. ברגע ששמו את סאונד בכי התינוק, פשוט נחנקתי. חצי מההפקה בכו. אמרתי שקשה לי ככה. מולי העורך הציע, נצלם בלי ונוסיף בעריכה. כך היה. חוץ מזה שמח שהוא רץ ברשת. אם לא השפענו אולי קצת הצחקנו"
מערכת ice |  1
אלי פיניש (צילום משה שי פלאש90)
לא קל לאלי פיניש אפילו לצחוק בימים אלה. בעוד "ארץ נהדרת" ממשיכה לשבור את הרשת עם צפיות מטורפות במערכונים שלה הלועגים לצביעות העולמית ובמיוחד BBC, הכוכב סיפר מה היה לו כל כך קשה במערכון אמש (שלישי), בו מגישת ה-BBC, במערכון מראיינת את מנהיג חמאס, יחיא סינוואר בגילומו. 
פיניש חשף את האמת מאחורי צילומי המערכון, כאשר שיתף ברשתות החברתיות את הקושי הגדול שחווה: "אתמול הצלחתי לבכות. ברגע ששמו את סאונד בכי התינוק, פשוט נחנקתי. חצי מההפקה בכו. אמרתי שקשה לי ככה. מולי העורך הציע, נצלם בלי ונוסיף בעריכה. כך היה. חוץ מזה שמח שהוא רץ ברשת. אם לא השפענו אולי קצת הצחקנו"
 
יש לציין כי קטע השיא היה כפי שתיאר פיניש, שברקע נשמעים קולות בכי של תינוק ישראלי, שהמגישה הבריטית מאשימה אותו בהפרעה לסינוואר וטענה כי הוא "כובש את ביתו", כאשר הוא בוכה כשיש ירי של רקטות בלילות. הקטע כמובן הוא תזכורת כואבת לתינוקות החטופים.
 
מי שמיהר לצייץ את המערכון ראשון היה כתב ידיעות אחרונות נדב איל, שזכה ל-700 אלף צפיות וכתב: "תוכנית הסאטירה המפורסמת ביותר של ישראל מציגה ראיון בלעדי בין מנהיג חמאס לבין הטובים והמבריקים של ה-BBC - אל תפספסו את הסוף".

גם משפיען אמריקאי בשם כריס רוז צייץ את המערכון וכתב: "תוכנית סאטירה ישראלית לועגת ל-BBC שוב ולבקשה הלא הגיונית להפסקת אש. חכו לסוף, זה שווה את זה", הציוץ זכה ל-800 אלף צפיות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סליחה
    אבי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסלחו לי, במדינה דמוקרטית, אני בכלל לא מאמין לדמעה אחת לא של פיניש ולא של זוב. בשביל כסף הערוץ האנטישמי לכאורה מכר את המדינה ויצא נגדה כל הזמן, אין מוחלים לשמאל אנרכיסטי, וחוץ מזה, אני ראיתי בצל באיזור בזמן טפטוף הדמעות. ל????????
    סגור