תקשורת ומדיה

גיא לרר קורא להתגייס: "אנחנו עדיין מפסידים בקרב הזה"

מתחילת המלחמה, איש התקשורת ומגיש הצינור גיא לרר, התגייס על מנת לשנות את תמונת המצב בזירה הבינלאומית בכל הנוגע ללגיטימציה של ישראל בעולם. כעת, הוא יוצא במסר מעודד בחשבון הטוויטר שלו וכותב: "אנחנו עדיין מפסידים בקרב הזה אבל נוצרו תנאים שמאפשרים לשנות התמונה"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך "הצינור" רשת 13)
מתחילת המלחמה, מדינת ישראל מתמודדת בגבורה עם זירת ההסברה. בזמן שרבים בעולם תומכים בחמאס ובמעשיו לאט לאט יוצאים מישראל ומן הרצועה הוכחות חותכות על תמונת המצב האמתית.
איש התקשורת ומגיש הצינור גיא לרר, נרתם רבות למען הזירה הבינלאומית ומתחילת המלחמה דואג להפיץ סרטונים רבים באנגלית על מנת להגיע לקהילה הבינלאומית על מנת להצדיק את צידה של ישראל.
כעת, לרר כותב בחשבון הטוויטר שלו (X לשעבר) בו דואג לחזק את תומכיו וכלל האנשים שמשתפים את הסרטונים שמייצרת מערכת הצינור ואף טוען כי לישראל את יש את הכלים לשנות את תמונת המצב בקרב על ההסברה.
כך כתב גיא ללר בחשבון הטוויטר שלו (X לשעבר): "קריאה לכל חיילי ההסברה: אינסטגרם הצינור בוער. קטעים מתורגמים עפים במיליונים לכל רחבי העולם. סרטון העזיבה לדרום מגרד את השמונה מיליון צפיות. שלחו לי קטעים רלוונטיים, נתרגם ונפיץ. הקצנו כוחות לזה. אנחנו עדיין מפסידים בקרב הזה אבל נוצרו תנאים שמאפשרים לשנות התמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה