ויראלי

השחקן האהוב מתפרק: "בוחר לשתף אתכם ברגע אינטימי שלי" | צפו

השחקן משה אשכנזי אשר רק לאחרונה הודיע כי עבר עם משפחתו להתגורר בתאילנד מפרסם פוסט כואב בחשבון האינסטגרם שלו על המצב ואומר: "הלב כואב הלב נשרף גם מרחוק"
מערכת ice |  1
משה אשכנזי ומשפחתו (צילום אינסטגרם)
השחקן האהוב משה אשכנזי, שרק לפי חודש עבר לגור עם משפחתו בתאילנד מפרסם היום (רביעי) סרטון בחשבון האינסטגרם שלו בו חושף בכאב על התחושות שלו ועל הדאגה שלו מרחוק החל מתחילת המלחמה.
כך כתב אשכנזי: "עבר חודש ימים שבו אני שומר על שתיקה מזועזע כל יום מחדש מהמראות ומהטבח הנוראי שעברנו, אני לא בארץ, איכשהו הגורל רצה ועברנו לתאילנד לשנה, בדיוק יומיים לפני השבת השחורה, ב5 באוקטובר נחתנו כאן תמימים ב6 באוקטובר עוד חגגנו נישואים, וב-7 התהפכו החיים, אז בתוך כל התקופה אני מצלם סרט דוקומנטרי עלינו על המעבר, חלמתי לשתף אתכם בקטעים שמחים יפים משפחתיים אבל אני בוחר לשתף אתכם ברגע אינטימי שלי משבוע שעבר רגע שבו נשברתי, כל כך הרבה סיפורים, שמות אנשים שהכרתי .. הלב כואב הלב נשרף גם מרחוק ואולי יותר, אני מחובר כל הזמן ויודע כל פרט אי אפשר שלא".
  

אשכנזי המשיך: "אני שולח מפה הרבה אהבה וחיזוקים לעם ישראל היקר שלי, שולח תנחומים למשפחות הנרצחים שולח חיבוק ענק למשפחות החטופים מייחל כמו כולם שיחזרו הביתה כבר איך אפשר ככה ? ומחזק את הצבא שלנו הלוואי והייתי בארץ כדי לשמח אתכם, זה אוכל אותי שאני לא אתכם להעלות את המורל, עובד כבר על משהו מפה מעדכן בהמשך. בשורות טובות, אהבה שרק נהיה ביחד חזקים מאוחדים ונתגבר על כל אויבנו, אני אוהב אתכם ומתגעגע, עם ישראל חי"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן שחקן... (ל"ת)
    טל 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור