תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מותקפת: "בני דתך ערפו ראשים לתינוקות וילדים"

על רקע סערת התמונה של בנימין נתניהו והסיגר, שבהמשך התברר כפטיש, לוסי אהריש תקפה את ראש הממשלה במהלך שידור בחדשות 13: "כזה ניתוק. אם מישהו חשב לעצמו שזה נכון לעשן סיגר תוך כל מה שקורה כאן, אז אני לא יודעת מה קורה". עו"ד כנרת בראשי תקפה: "לוסי כפרה בני דתך שחטו 1400 אנשים. ערפו ראשים לתינוקות וילדים. עינו נשים בהריון. רצחו ילדים לנגד ההורים. אנסו נשים עד שמתו. ובנוסף, זה פשוט לא היה סיגר"
תום נחום |  6
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
סערה ברשתות החברתיות סביב דיווח של חדשות 12 מלפני מספר ימים על רקע התמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו מצביע על מפת המבצעים תוך שהוא אוחז חפץ מסוים, עליו אמר פרשן חדשות 12, אמנון אברמוביץ', כי 'נדמה לו שמדובר בסיגר', כאשר בהמשך התבררה האמת, שלא מדובר בסיגר אלא בפטיש עמו הצביע נתניהו על המפה במהלך התדרוך עם אנשי כוחות הביטחון. אלא שאמש (רביעי) מגישת חדשות 13, לוסי אהריש, התייחסה פעם נוספת לנושא.
אהריש אמרה בשידור כך, על אף שהתברר כי לא מדובר בסיגר, כאשר אמרה כך בשידור: "הטריף אותי באופן אישי לראות את ראש הממשלה שנמצא בבור, אני לא יודעת באיזה ישיבה, כשהוא מסמן על המפות עם סיגר. זה כזה ניתוק ממה שקורה כאן, זה תמונה שלשכת ראש הממשלה פרסמה. עכשיו, יש טענה שזה לא היה סיגר, מבין כל התמונות זה נראה סיגר, אבל אם מישהו חשב לעצמו שזה נכון לעשן סיגר תוך כל מה שקורה כאן, אז אני לא יודעת מה קורה".
 
מי שהגיבה בזעם ותקפה את אהריש היא פעילת הימין, עו"ד כנרת בראשי, שמתפקדת גם כפאנליסטית קבועה באולפנה של איילה חסון בכאן 11, אשר כתבה בתגובה בטוויטר כך: "לוסי כפרה בני דתך שחטו 1400 אנשים. ערפו ראשים לתינוקות וילדים. עינו נשים בהריון. רצחו ילדים לנגד ההורים. אנסו נשים עד שמתו. ביתרו גופות. שרפו אנשים חיים ובנוסף זה לא היה סיגר. פשוט לא היה סיגר".
 
כזכור,  מי שבחר לתקוף את אברמוביץ', שבהמשך טען שהוא לא אמר שמדובר בסיגר, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שכתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "ובכן, נתניהו מחזיק ביד פטיש. אבל קחו לכם כלל: ככל שמישהו מדבר יותר על "מכונת רעל", כך הוא עצמו מלא ומפיץ יותר רעל! עכשיו צפו, כי זה פשוט לא יאמן שהדברים האלה משודרים בטלויזיה שלנו, בערב שבת, תוך כדי לחימה".
 
הצייצן יוסי שחבר הגיב גם הוא לסערה סביב הטענות שהועלו במהלך שידור בחדשות 12 בסוף השבוע וכתב: "ערוץ 12 הוא ערוץ מתועב שמשרת את האויב. למה??? בבקשה. בתמונה למעלה הציגו כאילו נתניהו מחזיק בידו סיגר".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא צופה בה (ל"ת)
    דני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עזבו את לוסי מה בני דתך
    פפ 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופר כסיף יהודי שתומך טרור .אז עזבו אותה
    סגור
  • 4.
    סיגר
    נאור 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ודאי שזה סיגר בידו ניתן לראות דרך המחשב בגדול אין לזה צורה של פטיש בכלל אלא סיגר,
    סגור
  • 3.
    סיגר או פטיש
    א 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה אכפת למישהו אם זה סיגר או לא העיקר לתפקד ולהשמיד את האויבים האכזריים האלו, ימח שמם וזכרם, אמן
    סגור
  • 2.
    לוסי לא אדם דתי. (ל"ת)
    אורח 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    נתניהו ו"הסיגר"
    א.כ 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ערוצי T.V 12 ו-13 כמה אפשר להסית ולנסות להנדס תודעה , אתם באמת עיתונאים? איך אתם לא בודקים לפני שאתם משדרים , האמת העם הפסיק לקנות את ההסתה שלכם מזמן כמה אפשר לשקר , ולשמחתנו טוב שיש ערוץ 14 יש לכם הרבה מה ללמוד ממנו בימים אלה ובכלל.
    סגור