תקשורת ומדיה

לוסי אהריש מגיבה לתחקיר נגדה: "אין כלום"

מגישת 'שיחת היום' ברשת 13, לוסי אהריש, ניצבת במרכזו של תחקיר משעשע נוסף של עיתונאית חדשות 13, ספיר לוי, בטענה שפיטמה פעם נוספת את חברי המערכת שלה: "עוד פרק בתחקיר על מגישת החדשות שמפטמת את הצוות שלה". אהריש הגיבה: "לא יהיה כלום כי אין כלום!"
תום נחום |  2
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
מגישת התוכנית 'שיחת היום' של רשת 13, לוסי אהריש, עומדת פעם נוספת במרכזו של 'תחקיר' מיוחד, כאשר עיתונאית חדשות 13, ספיר לוי, העלתה לסטורי שלה עדות נוספת לצורה בה אהריש מפטמת את חברי המערכת - הפעם בכמות מאפים אדירה ומגוונת במיוחד.
בסטורי כתבה לוי כך: "עוד פרק בתחקיר על מגישת החדשות שמפטמת את הצוות שלה. ויש כבר שני מרואיינים עם פנים חשופות", בעוד בסרטון לוי פונה לאהריש: "מה יש לך לומר?", ואהריש השיבה: "אני אכלתי את הכל לבד, הבאתי ממש מעט קרואסונים, ממש מעט, שום דבר". בעוד כאשר אהריש העלתה את הסטורי מחדש אצלה, היא כתבה בתגובה: "לא יהיה כלום כי אין כלום!".
 
כל זאת לאחר שרק לפני חודש, בצל הסערה ברשת 13 אחרי שראיון של לוסי אהריש עם טלי גוטליב פוצץ לאחר שהמגישה החליטה שהיא לא מוכנה שחברת הכנסת מהליכוד תכנה את הערוץ 'ערוצי התבהלה', אהריש נחשפה בצורה משעשעת במיוחד ב'תחקיר' מיוחד של ספיר לוי.

עיתונאית חדשות 13, ספיר לוי, העלתה לסטורי שלה סרטון ובו נצפית לוסי אהריש לצד מגש בקלאווה מפואר ובטקסט לצד הסרטון נכתב: "למה לוסי מתביישת? עוד פרק בתחקיר על מגישת הטלוויזיה שמפטמת את חברי המערכת שלה. וזה רק קצה הקרחון. שאר המזון שהביאה במטבחון".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחבלת
    יעקב 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש להוציא אל מחוץ לחוק את המחבלת הערבייה לוסי חנטריש.
    סגור
  • 1.
    מתוק זה מצוין
    א.ש 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלוואי והייתי במערכת עם לוסי. ממתקים מתוקים מהמטבח הערבי הם מעדן מלכים. מי שחרד לבריאותו לא חייב לאכול.
    סגור