טלוויזיה

לוסי אהריש נסערת: "זה לא מעניין אף אחד"

לאחר הרצח בבוקר בחיפה ולאחריו הטבח המחריד בבסמת טבעון, מגישת הטלוויזיה הציגה במילים חדות את המצב הקשה שאליו הגיע המגזר הערבי: "חיי הערבים לא שווים קליפת שום"
מערכת ice |  4
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
מגישת רשת 13 לוסי אהריש התייחסה לטבח הפלילי שאירע היום (רביעי) במועצה המקומית בסמת טבעון שבצפון, בו נרצחו חמישה בני משפחה אחת, שלושה גברים ושתי נשים. בנוסף, אדם אחד נפצע באורח בינוני.
"ההרגשה היא שחיי הערבים פה לא רק מופקרים, זה פשוט לא מעניין אף אחד", אמרה אהריש לאמנון לוי בחדשות 13. "עד לרגע זה ראש הממשלה והשר לביטחון לאומי לא הגיבו על זה..אין לי מה להגיד. חיי הערבים לא שווים קליפת שום."
 
החברה הערבית מנתה 188 נרצחים מתחילת השנה, ואהריש אומרת כי "בכל פעם שמנסים להציב יעד, או להעביר כספים לערבים, עושים טובה. 'תגיד תודה שנתנו לך כספים', 'תגיד תודה שנתנו לך משהו בכלל במדינה הזו'...אתה תהיה הערבי ותסתום ת'פה...אבל אם לא תסתום ת'פה תירצח. זו המציאות בה חיים הערבים במדינת ישראל."

הערכת המשטרה מצביעה כי מדובר בפעולת נקמה על רצח עאטף אבו כליב שאירע מוקדם יותר הבוקר בחיפה. תיעוד הרצח המחריד של אבו כליב, אספן פסולת ברזל, פורסם ברשתות החברתיות. 
למעשה אבו כליב לא היה מעורב ישירות בסכסוך והרצח שלו היה "אזהרה" של אחד הצדדים כלפי השני, אזהרה שנענתה בטבח. מפקד מרחב כרמל ניצב משנה אלי מגן מפקד אמר הבוקר: "משטרת חיפה עוקבת אחרי הסכסוך הזה כבר תקופה. יש לנו הצלחות ואף מעצרים, כולל תפיסת אמל"ח. המנוח עצמו, יחד עם בני המשפחה, הורחק מאזור חיפה והצענו לו לעזוב את האזור. חלק מהמשפחה קיבל את ההצעה, המנוח עצמו לא קיבל אותה. יש לנו קושי לשמור על כל אחד ואחד, אבל אנחנו עושים את כל מה שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו נעשה הערכת מצב בכל זמן נתון כדי להוביל למי שעשה את הפיגוע הזה. פיגוע רע, שלא נעבור לסדר היום לגביו".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כולם לא מדברים על הפיל שבחדר: הערבים רוצחים, נקודה! (ל"ת)
    ערבים רוצחים 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כשערבים מנהיגי ציבור לא מגנים טרוריסטים ערבים
    בבר 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערבים רוצחים יהודים זה סבבה וכאשר ערבים רוצחים ערבים היהודים אשמים !
    סגור
  • 2.
    תמשיכו לעודד פלסטינים לרצוח ולירות ואל תגנו ואז תתפלאו
    שלום 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרצח הופך לנורמה.
    סגור
  • 1.
    זאת התרבות שלכם!
    גיא 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלימות אלימות ועוד אלימות! הבעיה שלכם שכאן יש דמוקרטיה, בכל מדינה ערבית אחרת היו הורגים את משפחות הפשע אחד אחד ואף אחד לא היה מדבר.
    סגור