תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מתפוצצת: "צבועים, איך מצדיקים את הזוועה הזו?"

פאולה רוזנברג זועמת לאחר אישור תקציב של חצי מיליארד שקל לסיעות החרדיות: "מה אומרים כשנגמרות המילים? למה אתם סתם מעלילים על הפוליטיקאים החרדים? הם הגונים וישרים! איפה כל הצבועים שמגוננים על הפוליטיקאים האלו בחירוף נפש? איך אתם מצדיקים את הזוועה הזו?"
תום נחום | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן איים אמש (שלישי) על שופטי בית המשפט העליון שלא לפסול את התיקון לחוק יסוד: השפיטה. "אל תתפתחו לקבל מחיאות כף מהציבור, אם תעשו זאת - היציאה מהמשבר החוקתי תתארך". השופט חאלד כבוב נזף בו: "זה קצת מעליב, אתה מטיח תוכחה". גם נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, הגיבה בזעם, בעוד ברשתות החברתיות מגיבים ל'מופע של רוטמן'.
מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12, פאולה רוזנברג, כתבה כך: "תזכירו לי מהו הפתגם שאמרו חז"ל על אנשים שבטוחים שהם יותר חכמים מכל מי שחושב אחרת מהם ומזלזלים במי שמעמידם על טעותם, גם אם המדובר במקצוענים ובמלומדים מהם". בנוסף, רוזנברג התייחסה גם לתקציב של חצי מיליארד שקלים שאושרו בוועדת הכספים לסיעות החרדיות: "מה אומרים כשנגמרות המילים? למה אתם סתם מעלילים על הפוליטיקאים החרדים? הם הגונים וישרים! איפה כל הצבועים שמגוננים על הפוליטיקאים האלו בחירוף נפש? איך אתם מצדיקים את הזוועה הזו?".
מגיש 'הצינור' ברשת 13גיא לרר, כתב בטוויטר כך נגד רוטמן: "רוטמן לא טען נגד גבולות הסמכות של בית המשפט אלא נגד עצם סמכותו. ניכר בכל טענה ונימה שאם זה היה תלוי בו, הוא היה מבטל אותם לגמרי. וזו הטרגדיה של מי שבאמת רוצה שינויים מידתיים במערכת המשפט: שזה הפרזנטור. מלא שנאה ונקם. יכול לחשוב על כמה תומכי רפורמה שהיו טוענים טיעונים בטווח הנורמה של הטיעון המשפטי ולא של יצר הנקם, מלא בפאתוס היסטורי, כאילו שיש כאן מהפיכת ענק ולא ביצוע מרושל ולא אפוי כפי שהודו גם גדולי התומכים. לדעתי זה איש ששום פשרה היא לא אופציה עבורו".
 
העיתונאי הוותיק ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, הגיב לנאומו של רוטמן וכתב בטוויטר: "אין לי מושג מה ייפסק בבג"ץ, אבל אין לי ספק ששמחה רוטמן בא לעשות הצגה. נאום האיומים והתוכחה שלו מול השופטים פורסם ע"י לשכתו עוד בטרם הסתיים פיסית. הדוברת שלו הורחקה מהאולם כשניסתה לצלם. לא שופטי בג"ץ מעניינים את האיש שמנסה להחריב את מערכת המשפט. הבייס מעניין אותו. וזה הסיפור כולו".

כוכב הריאליטי, זוכה 'האח הגדול' לשעבר ובעלה של אילנית לויאלירז שדה, כתב בטוויטר על נאומו של רוטמן כך: "רוטמן שוטף את האולם, השופטים יודעים שהכל משודר לעם והם מנסים הכל כדי להקשות והוא ממשיך. השופטים קורסים בכסאות. רוטמן דובר שפתם ומכיר כל נים בעולמם. מחזה דמוקרטי אדיר שאין לשופטים יכולת להתמודד, חושף את העיוות המשפטי בישראל ואת השופטים".
 
הנשיאה חיות התייחסה לתיקון לחוק יסוד: השפיטה, שמבטל את השימוש בעילת הסבירות נגד מהלכי הממשלה והשרים - ופנתה לנציג הכנסת בדיון בבג"ץ, לאחר שטען כי השרים עדיין מחויבים לפעול בסבירות: "מי מפקח על כך שהם אכן פועלים בסבירות? או כמו שהיועמ"שית כתבה: 'אתם מסכימים שיש דין אבל אין דיין'". עורך הדין יצחק ברט הבטיח להתייחס לסוגיה בהמשך. מוקדם יותר אמר עוזי פוגלמן, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון כי: "מה שאנחנו צריכים לעשות אנחנו יודעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה