תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד גיא לרר: "למה לשקר ולהסית? כמה פייק"

'הצינור' ברשת 13 סיקר את הסערה לה גרמו דבריו של איתמר פליישמן באולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל תקף: "כמה פייק. פליישמן אמר בפטריוטים שאנשים שמשווים את נתניהו או את יואב קיש להיטלר מדמיינים שאנחנו הנאצים והם בתפקיד הפרטיזנים. אך היו הראשונים שמתנדבים לגסטפו אם היו נקלעים לגרמניה המדומיינת שלהם... הוא בכלל לא דיבר בהכללה על "המוחים", אז למה לשקר? למה להסית? אבל מאז מתנהל כרגיל קמפיין סתימת פיות נשמות, לא יעזור לכם". וגם: התגובה של גיא לרר
תום נחום | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
אחרי ש'הצינור' ברשת 13 עסקו אמש (רביעי) באמירה בעייתית של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, שעוררה סערה גדולה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה, זאת לאחר שהתייחס באמירה תוקפנית למדי למפגינים שהחליטו להשוות לאחרונה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובין שר החינוך יואב קיש לבין מנהיג המפלגה הנאצית בגרמניה בימי השואה, אדולף היטלר, וטען שאנשים כאלה היו 'הראשונים שמתנדבים לגסטפו'.
מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, ביקר בחריפות את הצורה בה סיקרו ב'הצינור' ברשת 13 את נושא אמירתו של פליישמן, ותקף בחזרה: "כמה פייק. פליישמן אמר בפטריוטים שאנשים שמשווים את נתניהו או את יואב קיש להיטלר (כפי שהראנו דיון) מדמיינים שאנחנו הנאצים והם בתפקיד הפרטיזנים. אך היו הראשונים שמתנדבים לגסטפו אם היו נקלעים לגרמניה המדומיינת שלהם... הוא בכלל לא דיבר בהכללה על "המוחים", אז למה לשקר? למה להסית? אבל מאז מתנהל כרגיל קמפיין סתימת פיות נשמות, לא יעזור לכם".
 
מגיש 'הצינור', גיא לרר, בחר להגיב לציוץ של ינון מגל וכתב כך על הביקורת מצידו של מגיש 'הפטריוטים': "אבל אמרתי את כל מה שכתבת ממש בפתיח שלי בצורה מפורשת לפני האייטם, זה לא חלק מהאמת?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה