תקשורת ומדיה

ינון מגל מואשם בהטרדה: "פתאום מתבכיינת, לפחות שתשתוק מבושה"

אחרי שפרסם את מספר הטלפון של פעילת המחאה וממנהיגות 'משמרות הבושה', נאוה רוזוליו, הוגש צו למניעת הטרדה מאיימת נגד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שהגיב בביטול: "אוי אוי אוי המסיתה הראשית ששולחת במשך חודשים באין סוף פלטפורמות אנשים להציק ולהטריד אנשי ימין פתאום מתבכיינת. איזו עליבות לפחות היתה שותקת מבושה"
תום נחום |  6
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)

כשבוע בלבד אחרי שינון מגל פרסם את מספר הטלפון של נאוה רוזוליו, אחת ממנהיגות 'משמרות הבושה', ואחרי שהגיע האיום בתביעה מצדה ומצד גורמים נוספים במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, רוזוליו החליטה להגיש צו למניעת הטרדה מאיימת נגד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שהגיב בביטול לטענות ותקף בחזרה את רוזוליו.

מגל הגיב לצעד של רוזוליו וצייץ בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "אוי אוי אוי המסיתה הראשית ששולחת במשך חודשים באין סוף פלטפורמות אנשים להציק ולהטריד אנשי ימין פתאום מתבכיינת. איזו עליבות לפחות היתה שותקת מבושה".
כאמור, לפני שבוע, מגל צייץ בנוגע לנאוה רוזוליו כך, בצירוף מספר הטלפון האישי שלה: "זאת נאוה רוזוליו, האחראית על "משמרות הבושה", המרדף האלים והפרוע אחרי נציגים של הימין במרחב הציבורי". ההחלטה לפרסם את מספר הטלפון האישי של רוזוליו התקבלה פחות בהבנה, כאשר על פי פרסום ב-mako, אותם גורמים במחאה אשר את מספרי הטלפון שלהם מגל פרסם, מאיימים בתביעה נגד המגיש.
 



בשיחה של הפעילים נגד הרפורמה המשפטית מטעם קבוצת 'החזית הצפונית', נאמר ל-mako כך: "מגל בחר במודע לפרסם את מספרי הטלפון של אחדים מאיתנו ובכך לחשוף אותנו ביודעין להודעות ושיחות איום והטרדות בכתב ובעל פה משולחי רסן של מעריציו. לכן אנחנו שוקלים את צעדינו ולא נהסס לתבוע אותו על מעשיו". רוזוליו, מארגנת קבוצת 'משמרות הבושה', חשפה את מבול השיחות שקיבלה לאחר פרסום מספר הטלפון שלה ואמרה: "מטרידים אותי".

מגל הגיב לכך: "אין להם בושה. כל היום רודפים אחרי אנשים, מטרידים אותם ופוגעים בהם באופן אישי, ואח"כ מתבכיינים שמתקשרים ומציקים להם... הגדילה לעשות נאוה רוזוליו שהקימה את "משמרות הבושה" שמייללת עכשיו: 'מטרידים אותי'".
 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בית המישפט
    משה המציל 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוטמ ן צודק ובטוח שרוב גדול מאוד מצדיק אוטו
    סגור
  • 3.
    ינון מגל מביך. אין לו קשר לאמת. רק למה שהציבור של הערוץ
    דן 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איש עלוב שקיבל במה. באף ערוץ סביר לא היה מקבל במה. האמת לא מעניינת אותו
    סגור
  • אתה כותב סיסמאות בכישרו רבן
    איציקו 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקיצור : הבלים
    סגור
  • ממתי השקרים של השמאל ההזוי הוא האמת ??? (ל"ת)
    רפי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ינון המלך
    טל 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הפה של הימין .. היחיד שלא מחשבן לאף אחד היחיד שאומר את מה שכל הימין חושב .. ישר כוח ענק איש יקר
    סגור
  • 1.
    רוזוליו כשמה כן היא. זול ומסריח
    שלומפר 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בכיינית ומתקרבנת האחראית למשלוח צבא מטרידים חובקי עולם מפילה עלינו את החרדות המופרכות שלה וגורמת לי אישית בחילה רואים לך זול יו רואים וממך יותר לא מפחדים אנחנו כקיר טיטניום עומדים ולא תזיזו אותנו את והמטורללים
    סגור