תקשורת ומדיה

ינון מגל עוזב את ערוץ 14? "שוקל לרוץ"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, התייחס לאלימות הגוברת בחברה הערבית ולעובדה שהפעם אישי ציבור, חברי עיריות ומועמדים לראשות עירייה בערים ערביות שונות הפכו למטרה על הכוונת של גורמי פשיעה בחברה הערבית: "שוקל לרוץ לראשות מועצה במגזר הערבי"
תום נחום |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
האלימות בחברה הערבית ממשיכה ואחרי שביום שבת בוצע ירי בכפר כנא שבמהלכו נפצעו שישה בני משפחה במהלך אירוע בו שני רעולי פנים נכנסו לחצר בית בזמן ששהו בו 23 בני משפחה כאשר זוג נשוי ושלושה מילדיהם נפצעו מהירי, יחד עם שני קרובי משפחה נוספים ושניים מהפצועים נפצעו באורח קשה, אמש גבר בן 34 נורה למוות בלוד, בעוד בנצרת נורו יריות לעבר המועמד לראשות עיריית נצרת, מוסעב דוכאן, כאשר הוא ובני משפחתו נפצעו מהירי, כל זאת כזכור, כשבוע בלבד לאחר שמנכ"ל עיריית טירה נרצח ביריות ליד תחנת המשטרה בעיר. כעת, מי שבחר להגיב בהלצה, יש שיגידו לא מכובדת ולא במקום, הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל.
ינון מגל התייחס לאלימות הגוברת בחברה הערבית ולעובדה שהפעם אישי ציבור וחברי עיריות ומועמדים לראשות עירייה בערים ערביות שונות הפכו למטרה על הכוונת של גורמי פשיעה בחברה הערבית, כאשר כתב על כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "שוקל לרוץ לראשות מועצה במגזר הערבי".
 
בתוך כך, באשר לירי בכפר כנא, בצילום שנמסרו נראים אזרחים רצים ברחוב בבהלה כשבקרע ניתן לשמוע את קולות הירי מהמקום נראים אישה וילדים רצים ברחוב בבהלה, לרקע קולות ירי. ביום ראשון התרחש אירוע נוסף בחברה העברית כשגבר בן 30 נרצח ביריות בעת נסיעת לסכנין. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפציעות קשות תוך כדי שמבוצעת בו החייאה אך לאחר מספר דקות נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.
לאחר הירי תושבי כפר כנא, שיתפו רבות על השפעת אירועי האלימות בחברה הערבית וכשעת הם חוששים חייהם ואף נמנעים מלצאת מביתם. תושבי השכונה שיתפו בחששות שלהם ואמרו כי: "כמעט כל יום יש ירי ופצועים ואין מי שיעצור את הסכסוכים. הם יורים בתוך בתי העסק ולעבר בתים ומשרדים. אני לא יוצא מהבית בגלל הירי. אין שליטה והיום מי ששולטים הם החמושים, אנחנו החפים מפשע נפגעים או נרצחים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ינון
    נ. 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשוב שתשאר בתקשורת ותביע את דעותיך
    סגור
  • 3.
    בכל זאת קצין בסיירת מטכ"ל. ומאז פטפטן. (ל"ת)
    ברוך 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    ינון
    צביה רוטמן 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולמלשינים לא תהיה תקווה. וללועגים ,חכמים בעיני עצמם, תהיה הבושה והחרפה. הפטריוטים תוכנית מוזרה. המגישים מאשימים את המחנה השני, בעקר בחסרונותיהם, חפיחפותם, ובתעמולה הצפופה שלהם עצמם. הקרוי השלכה. זה אכן מביא צחוקים לכל מתבונן נבון אך גם דמעות רחמים , איכה ערוץ 14 מעלה תוכנית נלעגת וחסרת דמץ מודעות לשידור. וינון איש של טריק אחד ועוד שטיק אחד משעמם אותי קצה.
    סגור
  • 1.
    יש לו משאלת מוות
    שי 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לו משאלת מוות
    סגור