תקשורת ומדיה

ינון מגל מבקש עזרה דחופה בתרומות: "בקשיים כלכליים"

ינון מגל פנה לעוקביו בטוויטר וביקש מהם לסייע בתרומות להמשך הפעלת בית התמחוי בקריית ים בצירוף סרטון נוגע ללב מבית התמחוי: "תראו את הסרטון הזה על בית התמחוי בקריית ים ותחליטו אם לתרום. רק שתדעו שאין לו שום מימון ממשלתי, ושהוא בקשיים כלכליים. אני תורם!"
תום נחום |  10
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אחרי שלפני שבועיים מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, פנה לעוקביו בטוויטר (X.COM) בבקשה לסיוע בתרומות למטרה חשובה במיוחד - הצלת חייו של הילד הראל רפאל, שחלה במחלת הסרטן וזקוק לסיוע מיידי בתרומות למימון הטיפולים אותם הוא צריך לעבור בארצות הברית בכדי להעניק לו סיכוי אמיתי לשרוד - טיפולים שעלותם הגבוהה מגיעה למעל 3 מיליון שקל - ואחרי שהתגייס פעם נוספת בבקשה לתרומות, בנסיבות משמחות יותר, גיוס כסף לקראת חתונה של תלמיד ישיבה שמשפחתו נקלעה למצוקה כלכלית קשה, ינון מגל פונה לעוקביו פעם נוספת בבקשה לסיוע בתרומות, והפעם אף מצהיר: "אני תורם!".
מגל שיתף בטוויטר סרטון בקשה לסיוע בתרומות של בית התמחוי בקריית ים וכתב: "תראו את הסרטון הזה על בית התמחוי בקריית ים ותחליטו אם לתרום. רק שתדעו שאין לו שום מימון ממשלתי, ושהוא בקשיים כלכליים. אני תורם!". בנוסף, מגל צירף לינק לאתר התרומות לבית התמחוי, אליו תוכלו להגיע באמצעות לחיצה כאן. היעד שהוצב באתר הוא מיליון שקל, כאשר בשלב זה נתרמו כ-36.5 אלף שקל - עלות ארוחה חמה לנזקק היא 36 שקל, ארוחות חמות לשבוע עולות 100 שקל, ארוחות חמות לחודש - 400 שקל, תמיכה יומית בהפעלת בית התמחוי - 2,500 שקל ותמיכה שבועית - 10,000 שקל.
 
בציוץ שהעלה בנושא כתב מגל כך: "בחור צעיר שלומד בישיבה חשובה במרכז הארץ מתחתן בקרוב ואין לו כסף אפילו לנעליים וביגוד מינימלי לחתונה. המשפחה נקלעה למצוקה קשה. בדקתי את העניין, והוא אמיתי. מי שיכול לעזור יזכה לברכה", כתב העיתונאי והוסיף את מספר הביט.
 
כזכור, בציוץ שהעלה אהרון חביב, ואותו צייץ מחדש ינון מגל בתקווה לנסות ולגייס את עוקביו למטרה החשובה, נכתב כך: "הילד הראל רפאל חלה במחלה הנוראה ועלות הטיפולים בארצות הברית מעל 3 מיליון שקל כל שקל יעזור תודה רבה ינון מגל", וצורפו הפרטים.

בנוסף, באותו הציוץ ניתנו גם קישורים לאתר עמותת להושיט יד, שם אפשר לתרום למען טיפוליו של הראל, וכמו כן, גם לינק לקבוצת פייבוקס בה ניתן לתרום למימון הטיפולים, שעלותם, כאמור, חוצה את רף 3 מיליון השקלים.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    עוני ומלגות
    מדריוס 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזור לסטודנטים שלא גומרים את החודש בגלל שלא קיבלו מלגות השנה בגלל מממשלת החורבן..
    סגור
  • 9.
    לא מאמין
    אילן 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמין למי שרק רואה שחור ורוע אינו רואה צבעים אחרים , כנראה שגם בעניין זה שיקול דעתו ויכולתו אינה לטובת כלל הציבור ומוטה באופן קיצוני לצרכים אחרים . טוב היה אם היה מתרחק מבית התמחוי אם רוצה בטובתו , לפי העיקרון שמי שישן עם כלב שלא יתפלא שקם עם פשפשים.
    סגור
  • 8.
    הבן אדם לא שפוי (ל"ת)
    ינון חזור לגנון 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ל'-4 ואז תתלוננו שהממשלה מבזבסת כספי ציבור (ל"ת)
    ל-4 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    יש למדינה גם חובות לאזרחיה
    כרמית רום 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לאסוף תרומות, תדאג בבקשה שהממשלה תטרח לדאוג לאזרחיה... לא תפקידי לממן את האזרחים. אני משלמת מיסים, והמדינה צריכה לדאוג
    סגור
  • 5.
    תבקש מפורום קהלת
    מישהו נוסף 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תבקש מפורום קהלת. יהיה להם פחות כסף להזיק למדינה
    סגור
  • 4.
    ינון מגל תפנה לממשלת ימין על מלא שתתרום ותדאג לנזקקים
    דוידא 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מגל היקר, יש לנו רוה"מ עשיר כקורח וממשלה שבזבזה עשרות מיליארדים על 5 מערכות בחירות מיותרות. תפנה אליהם שידאגו לנזקקים מכיסם ומכספי המיסים שלנו.
    סגור
  • 3.
    מזוזה ותפילין והכל יסתדר
    א.ש 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בה יתברך עם כוונהבלב תפילין על היד והראש ומזוזה בדלת והכסףיבוא כמו המן מהשמיים. בדוק ןמנוסה על ידי הרבים
    סגור
  • 2.
    תרום כמה שבא לך
    ירון 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    9 1
    עדיין תישאר טרול חולני, מיזוגן, חסר מוסריות ופשיסטית עלוב שדווקא נהנה מחיים ליברליים בסביבה ליברלית. הגיע הזמן להפסיק לשתוק לך.
    סגור
  • 1.
    ינון מגל כל מקרה חרה של בן אדם (ל"ת)
    פי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור