תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף תביעה? סערת ענק סביב הצעד הקיצוני שלו

פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית אשר ינון מגל פרסם את מספרי הטלפון שלהם מאיימים בתביעה נגד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14: "אנחנו שוקלים את צעדינו ולא נהסס לתבוע אותו על מעשיו". מגל תקף בחזרה: "אין להם בושה. כל היום רודפים אחרי אנשים, מטרידים אותם ופוגעים בהם באופן אישי, ואח"כ מתבכיינים שמתקשרים ומציקים להם"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, בדרך לחטוף תביעה? אחרי שמגל פרסם את מספר הטלפון של נאוה רוזוליו, אחת ממנהיגות 'משמרות הבושה', הגיע האיום בתביעה מצדה ומצד גורמים נוספים במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, כאשר מגל, בדרכו, הגיב בביטול.

תחילה, מגל צייץ בנוגע לנאוה רוזוליו כך, בצירוף מספר הטלפון האישי שלה: "זאת נאוה רוזוליו, האחראית על "משמרות הבושה", המרדף האלים והפרוע אחרי נציגים של הימין במרחב הציבורי". ההחלטה לפרסם את מספר הטלפון האישי של רוזוליו התקבלה פחות בהבנה, כאשר על פי פרסום ב-mako, אותם גורמים במחאה אשר את מספרי הטלפון שלהם מגל פרסם, מאיימים בתביעה נגד המגיש.
 



בשיחה של הפעילים נגד הרפורמה המשפטית מטעם קבוצת 'החזית הצפונית', נאמר ל-mako כך: "מגל בחר במודע לפרסם את מספרי הטלפון של אחדים מאיתנו ובכך לחשוף אותנו ביודעין להודעות ושיחות איום והטרדות בכתב ובעל פה משולחי רסן של מעריציו. לכן אנחנו שוקלים את צעדינו ולא נהסס לתבוע אותו על מעשיו". רוזוליו, מארגנת קבוצת 'משמרות הבושה', חשפה את מבול השיחות שקיבלה לאחר פרסום מספר הטלפון שלה ואמרה: "מטרידים אותי".

מגל הגיב לכך: "אין להם בושה. כל היום רודפים אחרי אנשים, מטרידים אותם ופוגעים בהם באופן אישי, ואח"כ מתבכיינים שמתקשרים ומציקים להם... הגדילה לעשות נאוה רוזוליו שהקימה את "משמרות הבושה" שמייללת עכשיו: 'מטרידים אותי'".
 

 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תטרידו אותה ותפסיקו את הינדוס התודעה בויקיפדיה של השמאל (ל"ת)
    משנים כל הזמן ערכים 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מטרידים אותה??? אוי אוי אוי (ל"ת)
    בושה בושה בושה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נאווה רוזליו ודמעות התנין
    השבוי 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אוי אוי אוי איזה מסכנה עכשיו אפשר להטריל גם אותה אחרי ששמונה חודשים היא מטרילה את המדינה תתכונני נאווה החמודה אין אצלנו איפה ואיפה וכמו בפיסיקה שאני מקווה שלמדת פעם לכל פעולה יש תגובה זיכרי זאת היטב כי זאת הטבע קבע ולידיעתך עברתי את הסוהרים בסוריה את וחברייך ממש לא מפחידים אותי
    סגור