תקשורת ומדיה

בן כספית נגד רוטמן: "מנסה להחריב את מערכת המשפט"

העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, במתקפה חריפה נגד ח"כ שמחה רוטמן על רקע נאומו מול שופטי בית המשפט העליון בדיון בבג"צ: "אין לי מושג מה ייפסק בבג"ץ, אבל אין לי ספק ששמחה רוטמן בא לעשות הצגה. נאום האיומים והתוכחה שלו מול השופטים פורסם ע"י לשכתו עוד בטרם הסתיים פיסית. הדוברת שלו הורחקה מהאולם כשניסתה לצלם. לא שופטי בג"ץ מעניינים את האיש שמנסה להחריב את מערכת המשפט. הבייס מעניין אותו. וזה הסיפור כולו"
תום נחום |  2
בן כספית, שמחה רוטמן (צילום 103FM, פלאש 90/ שריה דיאמנט)
יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן איים על שופטי בית המשפט העליון שלא לפסול את התיקון לחוק יסוד: השפיטה. "אל תתפתחו לקבל מחיאות כף מהציבור, אם תעשו זאת - היציאה מהמשבר החוקתי תתארך". השופט חאלד כבוב נזף בו: "זה קצת מעליב, אתה מטיח תוכחה". גם נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, הגיבה בזעם, בעוד ברשתות החברתיות מגיבים ל'מופע של רוטמן'.
העיתונאי הוותיק ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, הגיב לנאומו של רוטמן וכתב בטוויטר: "אין לי מושג מה ייפסק בבג"ץ, אבל אין לי ספק ששמחה רוטמן בא לעשות הצגה. נאום האיומים והתוכחה שלו מול השופטים פורסם ע"י לשכתו עוד בטרם הסתיים פיסית. הדוברת שלו הורחקה מהאולם כשניסתה לצלם. לא שופטי בג"ץ מעניינים את האיש שמנסה להחריב את מערכת המשפט. הבייס מעניין אותו. וזה הסיפור כולו".

כוכב הריאליטי, זוכה 'האח הגדול' לשעבר ובעלה של אילנית לוי, אלירז שדה, כתב בטוויטר על נאומו של רוטמן כך: "רוטמן שוטף את האולם, השופטים יודעים שהכל משודר לעם והם מנסים הכל כדי להקשות והוא ממשיך. השופטים קורסים בכסאות. רוטמן דובר שפתם ומכיר כל נים בעולמם. מחזה דמוקרטי אדיר שאין לשופטים יכולת להתמודד, חושף את העיוות המשפטי בישראל ואת השופטים".
 
הנשיאה חיות התייחסה לתיקון לחוק יסוד: השפיטה, שמבטל את השימוש בעילת הסבירות נגד מהלכי הממשלה והשרים - ופנתה לנציג הכנסת בדיון בבג"ץ, לאחר שטען כי השרים עדיין מחויבים לפעול בסבירות: "מי מפקח על כך שהם אכן פועלים בסבירות? או כמו שהיועמ"שית כתבה: 'אתם מסכימים שיש דין אבל אין דיין'". עורך הדין יצחק ברט הבטיח להתייחס לסוגיה בהמשך. מוקדם יותר אמר עוזי פוגלמן, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון כי: "מה שאנחנו צריכים לעשות אנחנו יודעים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלירז שדה הטיפש מה הוא מבין במשפט
    ישראלי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אלירז שדה ומשפט ,האיש אהבל אמיתי שמלקק כל הזמן לביבי . רוטמן נזרק מצה"ל בגלל סעיף של חוסר התאמה ,משמע צריך רופא .הוא פשיסט מסוכן מאוד ועם חמישה מנדטים שולט במדינה שלמה שיקח טבלט מתאים שיעשה לו טוב .יש רופאים שירשמו לו את המרשם .
    סגור
  • הפוסל במומו פוסל
    מוש 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שאתה מציג את דבריך תאפשר לנו להכיר אותך מדבריך מתברר שאתה אפס מתייחס לופם של אנשים ולא לגופם של הנושאים. רוטמן קירקס את השופטים והם לא יכלו להגיב כי הכל משודר. והעם יראה את אפסותם.
    סגור