תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 שהחלים מגידול בלב חוזר: "היית חסר"

לאחר שסיפר בראיון לעודד בן עמי: ״אני בסדר, מתאושש. מה שבעצם גילו לי זה גידול בלב, לא גידול סרטני תודה לאל, אבל כן יכול לשלוח קרישי דם למוח ולמעשה לגרום לשבץ מוחי, נתנו לי להחליט, או לעשות ניתוח לב פתוח ולהוציא את זה, או לחיות עם הסיכון", יואב אבן שב למערכת חדשות 12 והתקבל בחום
מערכת ice | 
יואב אבן (צילום מסך)
עיתונאי חדשות 12, יואב אבן, התארח אמש (רביעי) לראיון ב'שש' עם עודד בן עמי וסיפר בין היתר על הניתוח שעבר וההתאוששות ממנו, מה ההשפעות לטווח הארוך והקרוב והאם יצא מכלל סכנה וסיפר על הרגעים הקשים, אך הוא כבר חזר לעבודה ושב למערכת חדשות 12.
חודשיים וחצי של היעדרות ממקום עבודתו בעקבות ההחלמה מהניתוח שעבר הסתיימו ואבן חוזר לעבודה, הוא הגיע לדסק חדשות 12 אחרי היעדרות ממושכת והתקבל באהבה ובשמחה על ידי הקולגות: "היית חסר".

אבן סיפר: ״אני בסדר, מתאושש. מה שבעצם גילו לי זה גידול בלב, לא גידול סרטני תודה לאל, אבל כן יכול לשלוח קרישי דם למוח ולמעשה לגרום לשבץ מוחי. בעצם הרופאים הסבירו לי שאני מסתובב עם פצצת זמן מתקתקת בגוף, שעלולה בסבירות של 6 אחוזים, לא הרבה, 6 אחוזים, לשלוח קרישי דם למוח ולגרום לשבץ. אז נתנו לי להחליט, או לעשות ניתוח לב פתוח ולהוציא את זה, או לחיות עם הסיכון".  
עוד הוסיף: "יש 20 כמונו בארץ שמגלים מדי שנה בישראל, ואני אחד מהם, רובנו מעדיפים לעשות את הניתוח ולנטרל את פצצת הזמן המתקתקת הזאת, והדרך היחידה להוציא את זה היא בניתוח לב פתוח וזה מה שעברתי". לסיום טען: "אני חייב להגיד אם אני צריך לסכם במשפט אחד זה שאני בהחלט מבין למה אנשים מפחדים מניתוח לב פתוח, זה מאוד מלחיץ וכואב, אבל כמו שאתם רואים יוצאים מזה. אז כל מי שעתיד לעבור בקרוב ניתוח לב פתוח מוזמן להסתכל עליי חודשיים וחצי אחרי, זה לא קל, אבל יוצאים מזה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה