תקשורת ומדיה

המאבק בין גלובס לוואלה מחריף: "הרכלן העצלן מחפף ומטנף"

עורכת גלובס נעמה סיקולר תוקפת בחריפות את עורך וואלה ברנז'ה שלטענתה "מטנף" על העיתון שלה. ורטהיים לא נותר חייב
מערכת ice |  1
נעמה סיקולר (צילום שלומי יוסף)
המאבק של העורכת הראשית של עיתון גלובס נגד עורך הברנז'ה של וואלה דוד ורטהיים ממשיך. אתמול (ראשון) צייצה סיקולר בעמוד הטוויטר שלה נגד ורטהיים ותקפה אותו על "הפייק" שהוא מפרסם נגד גלובס, כשטען שהעיתון לא שלח אף נציג לכנס החירום נגד סגירת התאגיד. "שמעתי שהרכלן העצלן מוואלה ברנז׳ה מחפף ומטנף כרגיל. הפעם טען שגלובס לא היה בכנס להצלת התאגיד. גוגל קטן היה חוסך את הבושה" כתבה סיקולר.
מנגד ורטהיים לא נותר חייב ומיהר להגיב:" דיברתי על נציגים מכלי תקשורת שבאו מתוך *סולידריות* (מילה מבאסת, ידוע). ולא לסקר בשביל עוד שני קליקים". בהמשך מנה ורטהיים את רשימת וערכי החדשות שהגיעו לכנס וכתב לסיום: "ציוץ מביך".
לטענת אלונה בר און, המוציאה לאור של עיתון גלובס, הרקע לסכסוך המתוקשר בין העיתון לורטהיים התחיל משום ש" שבעל הבית שלו רוצה כבר שנים לרכוש את גלובס. בנוסף לכף בר און טענה כי ורטהיים אובססיבי ומסקר באופן עוין ומודע נגד מערכת גלובס.
כזכור ורטהיים נמנה בעבר עם חלק מכתבי עיתון גלובס בטרם החל לכתוב בוואלה .כך או אחרת נראה שהסכסוך בין הצדדים לא ייגמר בקרוב וכי היחסים העכורים בין וואלה לגלובס צפויים רק להחריף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופות הפיטורים
    פישמן 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סיקורל עושה שני דברים: מפטרת עובדים, רצה להופיע אצל חסון, ומתיישרת לכיוון הביביסטי. עורכת כזאת לא מביאה עיתונות אמינה. לגבי הבעלים, לאור להוק של כל כך הרבה דוסים/יות במקום "שמאלנים" שפוטרו, נראה שריקלין הוא בעצם העורך הראשי. "הופעתכם בכנס לטובת "כאן" לא הוסיפה לכם נקודות.
    סגור