תקשורת ומדיה

מו"ל גלובס במתקפה נגד וואלה ומעריב: "כלבלב אובססיבי, פייק"

אלונה בר און, המוציאה לפועל של גלובס, יצאה במתקפה קשה נגד דוד ורטהיים והבוס שלו בוואלה בראנז'ה, אלי עזור, כותבים עליה פייק בכוונה: "בעל הבית שלו רוצה כבר שנים לרכוש את גלובס. מזכיר ימים אפלים. חוויתי התנהגות אתית דומה גם ממעריב. אותו בעל הבית"
מערכת ice | 
אלונה בר און (צילום יחצ, ויקיפדיה, מערכת אייס)
אלונה בר און, המוציאה לפועל של אתר "גלובס", תקפה היום (שני) את העורך של אתר וואלה בראנז'ה, דוד ורטהיים, שלטענתה כותב עליה דברים שהם "פייק" רק כי הבוס שלו רוצה לרכוש את גלובס.
בר און כתבה בציוץ שהעלתה תחילה: האובססיבי מוואלה ברנז’ה כתב עוד פייק ללא בקשת תגובה. כסות ה״דאגה לעיתונאים״ בזמן שבעל הבית שלו רוצה כבר שנים לרכוש את גלובס מזכירה ימים אפלים שהיו פעם מזמן בגלובס כשטייקון פושט רגל החזיק בו. חוויתי התנהגות אתית דומה גם ממעריב. אותו בעל הבית. לגופו של עניין: מוסף G לא נסגר!".
 בהמשך, שמעון ריקלין, בעלה של אלונה בר און, הגיב לה כשרשם: "את רומזת שלאלי עזור יש כלבלב בוואלה שהוא מפעיל נגדך?". בתגובה לכך כתבה בר און: "לא רומזת. אומרת". ריקלין הגיב: "ורטהיים זה לא שם נחמד לכלבלב".
בהמשך, אחת מהתגובות התייחסה לכך כשכתבה: "תלונה לוועדת האתיקה. או שאתיקה עיתונאית זה כבר מילים גסות היום?". על כך הגיבה אלונה בר און: "בוואלה ומעריב אלה כנראה מילים גסות. במעריב אצל אותו בעל הבית גם כתבו שאני בהריון למרות שהכחשתי ושהתחתנתי (שנה לפני). יש שם אינטרס כלכלי להזיק לגלובס. מביך ש״עיתונאים״ משתפים פעולה עם זה. לצערי, לא פעם יש מניעים כלכליים מאחורי עיתונאים ״אובססיביים״. זה נראה מקרה כזה".
דוד ורטהיים ממש לא נשאר חייב והגיב בעצמו לטענות עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "נאמר כבר הכל. מה שבטוח: בזמן שעובדים שלה מפוטרים היא מוצאת זמן ללהג בטוויטר. לא החלטתי אם זה יותר מביך או יותר מדכא. בכל מקרה, אמשיך לשמור על סיקור ענייני ומכבד, למרות שלצערי הז׳אנר הזה לא מוערך בימים אלו :/".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה