תקשורת ומדיה

שיר אלמליח חושפת הכל: "פרידה זה לא דבר פשוט"

הדוגמנית סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות: "החיים ממשיכים ואם זה לא צלח, אז כנראה שמחכה לך משהו הרבה יותר טוב ונכון עבורך, בפרידות שאני חוויתי דאגתי תמיד להגיד לעצמי שזה לא שלי, ושכנראה זה היה עוד שיעור עבורי, משהו שהייתי צריכה לחוות ולעבור"
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
אחרי שהתברר כי היא ועיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור לא בזוגיות, במהלך סדרת שאלות ותשובות שערכה הדוגמנית שיר אלמליח עם עוקביה באינסטגרם, היא שיתפה גם את המתרחש הקריירה שלה והצליחה לספק תשובה מפתיעה.
הגולשים שאלו את אלמליח: "מה יותר מספק אותך, הרדיו או הדוגמנות?", היא הגיבה בתשובה מפתיעה במיוחד. "אני לא משווה בין הדברים, אבל אין ספק שיצירת תוכן זה משהו שאני הרבה יותר מתחברת אליו".

עוד הוסיפה: "בין אם זה ברדיו, ובין אם זה בתוכנית שלי 'קול אשה', ועכשיו גם ההרצאות שאני מעבירה, אני מרגישה שאת עולם הדוגמנות (נטו כדוגמנית) מיציתי. היום אני משלבת את הכל בצורה שבה אני מרגישה שאני נוגעת בדיוק בדברים שאני אוהבת", הסבירה.
לסיום סיפרה: "פרידה זה לא דבר פשוט, ועם זאת החיים ממשיכים ואם זה לא צלח, אז כנראה שמחכה לך משהו הרבה יותר טוב ונכון עבורך, בפרידות שאני חוויתי דאגתי תמיד להגיד לעצמי שזה לא שלי, ושכנראה זה היה עוד שיעור עבורי, משהו שהייתי צריכה לחוות ולעבור. ההבנה הזאת עוזרת המון למוח שלנו לשחרר את המועקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה