ויראלי

שיר אלמליח שמה סוף לשמועות: בזוגיות עם גלעד שלמור?

שיר אלמליח, שמה סוף לשמועות על הזוגיות עם גלעד שלמור: "זה שדברים יצאו מהקשרם זה כבר לא עניין שלנו. אנחנו חברים טובים. אני בזוגיות היום עם שניים - קוראים להם רפאל וגבריאל. כרגע אין אף אחד בחיי - והאמת שממש טוב לי ככה"
מערכת ice |  6
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
שיר אלמליח, הדוגמנית הישראלית המצליחה, נכנסת לעולם התקשורת אחרי שקיבלה תוכנית רדיו חדשה "מאמינה באהבה", שם תדבר עם מאזינים על אהבה וסודות לזוגיות מוצלחת, זאת אחרי שהיא בעצמה התגרשה פעמיים.
היום (חמישי) אלמליח התראיינה ל"מאקו" בהשקת הקליניקה החדשה של ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ואסתטיקה, ונשאלה על האירוניה בכך שהיא לא הצליחה בזוגיות שלה עד היום, ועל הנושא אולי הכי חם בגזרתה - האם היא בזוגיות עם כתב חדשות 12, גלעד שלמור?
"יש לי תוכנית רדיו חדשה שנקראת 'מאמינה באהבה' - מאוד אירוני, אבל אני בחרתי את השם. יש בי משהו שמאוד רוצה להאמין עדיין באהבה", הודתה אלמליח בנושא התוכנית החדשה שמשודרת ברדיו ירושלים. אלמליח הודתה: "אני האחרונה שיכולה לתת טיפים על זוגיות.  כל אחד שיעשה מה שטוב לו. אני מביאה אנשי מקצוע כדי שיעשו את זה בעצמם ואני רק מגישה".
על השאלה הכי חשובה, מה קורה עם גלעד שלמור והאם הם בזוגיות, ענתה אלמליח: "חושבת שהוא מרגיש ממש טוב. אנחנו חברים טובים. זה שדברים יצאו מהקשרם זה כבר לא עניין שלנו, ואנחנו לא רצינו מלכתחילה לשתף פעולה עם כל הנושא התקשורתי הזה. דייט? אם כן או לא זה עניין רק שלנו. אני יכולה להגיד שאני וגלעד חברים. זה באמת לא רלוונטי, הוא איש מדהים ומהמם וזהו".
"מדוע זה נגמר? מי אמר שזה התחיל? אז נשאיר את זה בחוץ. מה שקורה או לא קורה בינינו הוא לא עניינו של באמת אף אחד. אני בזוגיות היום עם שניים - . קוראים להם רפאל וגבריאל. כרגע אין אף אחד בחיי - והאמת שממש טוב לי ככה. אני לא מחפשת את זה, אני לא רודפת אחרי זה, אני מאמינה שאם זה צריך לקרות - זה יקרה, ואני גם רוצה שאם זה יקרה, זה יהיה נכון וטוב, ולא עוד איזה משהו לא נחמד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אלימלך
    שמעון 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוריד את הכבוע לפנייך.כך צריך להעמידם במקום .שיהיה לך.חג שמיח
    סגור
  • 5.
    אפשר לדעת על מה כל החירטוטים שאתם כותבים?
    אני 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן חברה של גלעד, לא חברה של גלעד.... את מי זה מעניין אם אין לכם תשובה.... עוד פעם לכתוב היתה נשואה, שני ילדים, הוא בסדר, אני בסדר ... העיקר למלא עמודים ולקבל לייקים. אם אין מה להתו ואם אין מה לחדש לא כותבים.
    סגור
  • 4.
    אתם יודעים מה? מענין לנו את התחת (ל"ת)
    אאא 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    די עם האובססיה לזוגיות
    השפויה 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאילו אי אפשר לחיות בלי גבר פחחחח. עדיף בלעדיהם, האמינו לי…
    סגור
  • 2.
    שיר אלמליח
    טולי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני חושבת שכל אחד יעשה משהו הוא רוצה מבלי לדווח לאף אחד איש איש באמונתו יחייה. למי זה איכפת עם מי שיר חברה מה קורה. דייייי
    סגור
  • 1.
    גרושה אומללה
    י 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כנראה הבעיה איתך חולת צומי
    סגור