ויראלי

שיר אלמליח שוברת את הלב: הזוגיות עם גלעד שלמור נגמרה?

העיתונאי הוותיק של קשת 12 והדוגמנית המצליחה כבר לא ביחד, כך על פי מקורבים לשניים שטוענים שמלבד מספר דייטים הקשר הזוגי ביניהם לא התרומם
מערכת ice |  1
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
בחודשים האחרונים, סיפור האהבה הנרקם בין הדוגמנית שיר אלמליח לעיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור, הגרוש של הכתבת אדווה דדון, הסעיר את הביצה והסתמן כרכילות המעניינת ביותר אולי שיש, אבל כעת אפשר לומר שאין יותר למה לקוות לגבי השניים.
על פי TMI השניים כלל לא יחד כבר תקופה ארוכה ולא במקרה, כי הקשר נגמר לכאורה כבר אחרי מספר קצר של דייטים, השניים עסוקים בעיקר בילדיהם ובגידולם ונשארו רק ידידים אחרי הדייטים שבהם נצפו.

רק אמש (שני) בתם המשותפת של הזוג הגרוש המסקרן של חדשות 12 גלעד שלמור ואדוה דדון, אילן, זכתה לברכה מרגשת במיוחד מהאב המאושר ששיתף באינסטגרם שלו פוסט שמתאר את ההנאה בלהיות אבא. אפילו דדון לא נשארה אדישה למילים החמות.
שלמור כתב: "ביום שבת חגגנו לה יום הולדת 3, לילדה שנכנסה לעולם בקול תרועה רמה והדליקה את האור בכניסה, כבר שלוש שנים היא גורמת לי לרצות להיות יותר טוב, עבורה ועבור העולם כולו, מרחיבה לי את גבולות הגזרה, ובאנטיתזה לתחום העיסוק שלי - גורמת לי לראות את העולם באופן הכי זך שיכול להיות. מי היה מאמין שאי פעם אתרגש ככה מ-פו על נר".
 
עוד הוסיף: "אין דבר שאני יותר אוהב מלרכוב על אופניים עם אילן. כשאנחנו רוכבים יחד אני מרגיש הכי אני שאי פעם הרגשתי. בפעם האחרונה שרכבנו יחד על האופניים אילן סובבה אליי את הראש ואמרה: 'אבא, אני אוהבת אותך'. באותו הרגע, בכל העיר תל אביב לא היו מספיק שבילי אופניים כדי להכיל את הגודל של הלב שלי".
לסיום כתב: "יום הולדת שמח ילדה אהובה, הלוואי שאמא ואני נדע תמיד איך לגרום לך לראות בעצמך את כל היופי שאנחנו רואים בך". דדון שתויגה בפוסט שיתפה את דבריו וכתבה: "גלעד כתב כל כך יפה על אילני שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם מאמינים למה שאתם כותבים? הם בכלל לא היו זוג
    אני 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מחרטטים ומחרטטים בלי סוף... הכי הרבה אולי נפגשו לקפה מפה ועד לזוגיות.
    סגור