תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80 זועם: "למה לעזאזל לגרום להם נחת?"

התסריטאי מני אסייג לא נרגע מפרשת לוחמי גבעתי שנשפטו בעקבות העימות עם פעילי שמאל בחברון, ואחרי שגינה את הרמטכ"ל ואת המג"ד ששפט את החייל, דורש מצה"ל להחזיר את הלוחם ליחידה לאלתר
מערכת ice |  3
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
יוצר הסדרה שנות ה-80 התסריטאי מני אסייג, שיש לו 41 אלף עוקבים בטוויטר שם הוא מגדיר עצמו "פטריוט מושבע ושופר ימני", לא נרגע מפרשת חיילי גבעתי בחברון שנשפטו בעקבות העימות עם פעילי שמאל. הבוקר צייץ שוב בנושא ודרש לשחרר ממאסר את החייל שאמר לפעילים ש"תיכף בן גביר יעשה פה סדר, אכלת אותה".
"בוקר אור יהודים", כתב אסייג, "צה״ל, נא להחזיר את הלוחם היקר ליחידה לאלתר!! תכניסו למאסר במקומו את השמאלנים המזיקים והמעיקים שהגיעו להכשיל אותו בעת מילוי תפקידו. שידע המג״ד ששפט את החייל, שהשמאלנים האלה היו רוצים לראות אותו (את המג״ד) נשפט בהאג על פשעי מלחמה. אז למה לעזאזל לגרום להם נחת?".
 
קודם לכן צייץ אסייג בתגובה ל10 ימי המחבוש שקיבל החייל: "בושה וחרפה!!!! תדע כל אם עבריה שבניה משרתים תחת מפקדים שמשרתים תחת קרן וקסנר ועוד קרנות זרות".

אסייג גם לא חסך את שבט לשונו מלא מפחות מאשר הרמטכ"ל אביב כוכבי, אשר גינה את התנהגות לוחמי גבעתי, וצייץ שלשום: "סליחה, אבל יש לנו רמטכ״ל מבוהל, רופס ומתרפס שמנחית פקודות ומשעה לוחמים על סמך סרטון ערוך של משת״פים שמאלנים שונאי צה״ל, שפועלים בשירות האויב, מטרילים את לוחמינו ומסכנים אותם. תן להם גב!!!!!!!! געגועים לרפול".
למרות הביקורת הרבה שהטיח, אסייג לא אהב את פרסום שמו של המג״ד ששפט את הלוחם לעשרה ימי מחבוש, ואת האיומים לפגוע בו. "המג"ד טעה בענק", כתב אסייג, "וכנראה ביצע פקודה חרישית מלמעלה.עם זאת הוא לא אויב העם, וזה בהחלט מוגזם ומופרז לפרסם את שמו ותמונתו ברשתות. זה מעשה מיותר כמעט כמו לשפוט את הלוחם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    80...
    בנ ימין 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    השכל שלו לא התפתח משנות השמונים...
    סגור
  • 1.
    לכתוב בדיחות גזעניות ברמה של כתה ג' זה לא תסריטאי (ל"ת)
    תומר 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואת זה כותב טוקבקיסט?? (ל"ת)
    ההיא 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור