תקשורת ומדיה

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "מתחיל לאבד את זה לגמרי"

יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, במתקפה חריפה נגד בצלאל סמוטריץ' על רקע הסחבת במו"מ הקואליציוני שמעכבת את הקמת ממשלת נתניהו החדשה: "נמנעתי מלתקוף אותו עד עכשיו, מתחיל לאבד את זה לגמרי"
מערכת ice | 
שנות ה-80 (צילום אוהד רומנו)
כאשר המשא ומתן הקואליציוני נראה תקוע בעקבות דרישותיו הגבוהות של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מראש הממשלה המיועד, יו"ר מפלגת הליכוד, בנימין נתניהו, הרוחות במחנה הימין ממשיכות לסעור והמתקפות בתוך המחנה עולות שלב ומתלהטות עם ביקורת קשה נוספת נגד סמוטריץ'.
מי שבחר לבקר הפעם את סמוטריץ' הוא יוצר שנות ה-80, מני אסייג, שידוע בדעותיו הימניות ובתמיכתו לנתניהו, שבציוץ בטוויטר שיתף כתבה מאתר 'וואלה' שכוללת ציטוטים תוקפניים למדי של חבר הכנסת יריב לוין נגד סמוטריץ' ('רוצה להשתלט על חצי ממשלה, שום דבר לא אידיאולוגי'), כאשר המון אש מתוך מחנה הימין מופנית כעת לכיוונו של סמוטריץ' על רקע הסחבת במשא ומתן, שמעכבת, לפחות לעת עתה, את הקמת ממשלת נתניהו החדשה.

בציוץ שהעלה כתב אסייג כך: "אני לא מאמין לוואלה אבל אני כן מאמין ליריב לוין, ככה שאני בפלונטר פילוסופי איך להתייחס. בכל אופן אם הדברים נאמרו ע״י לוין שאני כאמור מאמין לו, אז סמוטריץ׳, שנמנעתי מלתקוף אותו עד כה, מתחיל לאבד את זה לגמרי. בכל זאת חברים להתאפק עם השמצות וגידופים. תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה