בארץ

סמוטריץ' לנתניהו: "להגיע להסכמות ולהקים ממשלה לאומית מיד"

יו"ר הציונות הדתית במסר בהול לראש הממשלה הנכנס נתניהו: "לכנס את כל ראשי הסיעות ולהגיע להסכמות"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
אחרי הסתבכות המו"מ על הרכבת הממשלה ועל רקע הפיגוע המשולב בירושלים, קרא הבוקר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו למהר ולהקים את הממשלה. "הטרור הערבי הרצחני מתדפק על דלתנו, חייבים להקים ממשלה לאומית מיד", אמר סמוטריץ'. "אני קורא לראש הממשלה המיועד נתניהו לכנס את ראשי הסיעות כדי להגיע להסכמות ולהקים באופן מידי ממשלת ימין שתעשה שינוי אמיתי ותחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".
יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון הפנים בממשלה הבאה, ח"כ איתמר בן גביר, הצטרף לדבריו של עמיתו להקמת ממשלה חדשה בהקדם. "חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר, הטרור לא מחכה", אמר בן גביר כשהגיע לאחת משתי זירות הפיגוע, שבו נרצח נער ולפחות 22 נפצעו. בן גביר אמר כי שמע סקירה מהמפכ"ל יעקב שבתאי וקרא "לגבות מחיר מהטרור" באמצעות חזרה לסיכולים ממוקדים ו"סגירת" בתי הכלא הביטחוניים.
"זה בוקר קשה ואנחנו בשרשרת של אירועים שלא מתחילה הבוקר", אמר בן גביר מהזירה הראשונה שבה התפוצץ מטען נפץ סמוך לתחנת אוטובוס, בכניסה לירושלים, והזכיר כמה מהפיגועים הקודמים שאירעו: "רק בניסים אנחנו לא סופרים עשרות נפגעים, אני כמובן משתתף בצער המשפחה, מאחל רפואה שלמה לכל הפצועים ואומר בצורה הכי פשוטה: צריך לנתק את השרשרת הזו".
לדברי בן גביר, "צריך לגבות מחיר מהטרור והדברים ברורים ופשוטים מבחינתי, לגבות מחיר מהטרור זה אומר לחזור לסיכולים הממוקדים, לגבות מחיר מהטרור זה אומר להפסיק את החפלות בבתי הסוהר שהמחבלים צוחקים עלינו. לגבות מחיר מהטרור זה אומר שהבוקר בבתי הכלא הביטחוניים הכול צריך להיות סגור, אין יוצא ואין כלום".
 
איתמר בן גביר מגיב על הפיגוע לאחר ביקור בבית החולים שערי צדק (חדשות 12)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה