בארץ

רבני הציונות הדתית במסר לנתניהו: "סמוטריץ' לביטחון"

אמש נפגש יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עם רבני הציונות הדתית ובראשם הרב דרוקמן. לאחר הפגישה פרסמו הרבנים תמיכה פומבית בדרישותיו של סמוטריץ' מול הליכוד והשמיעו אמירה ברורה כי הם מצפים מנתניהו שימנה אותו לשר הביטחון
דוד זולדן |  2
נתניהו וסמוטריץ (צילום יהונתן סינדל ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
סמוטריץ' נפגש אמש  עם זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן ועם עוד רבנים מקרב הציונות הדתית במטרה לקבל את תמיכתם הפומבית לדרישותיו לקבל את תיקי הביטחון, החינוך והדתות.
המוטיבציה בקרב סמוטריץ' להילחם על תיק הביטחון נעוצה בהודעתו של יו"ר ש"ס כי הוא מעוניין בתיק האוצר. רבני הציונות הדתית בראשו הרב חיים דרוקמן, והרב יעקב אריאל רב העיר רמת גן לשעבר, התכנסו אמש ועודכנו מיו"ר הציונות הדתית על המגעים הקואליציוניים להקמת ממשלה. בפגישה השתתפו הרב דוד חי הכהן, הרב יהושע שפירא, הרב חיים גנץ, הרב שמעון כהן, הרב יואל מנוביץ׳, הרב דוד פנדל והרב דוד תורג׳מן.
עם סיום הפגישה פרסמו הרבנים את תמיכתם הבלתי מסוייגת בדרישותיו של סמוטריץ': "הרבנים קוראים ליו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ לעמוד באופן חד משמעי ובלתי מתפשר על הדרישה לתפקיד שר הביטחון כדי לחזק את בטחונה של מדינת ישראל, לחזק את רוח צה״ל, למנוע הקמת מדינה פלסטינית ולהסדיר את ההתיישבות ביהודה ושומרון".
עוד הוסיפו: "הרבנים מבקשים לעמוד על דרישת המפלגה לתיקי החינוך והדתות וציינו כי יש חשיבות עליונה שהציונות הדתית תוביל את העשייה למען הזהות היהודית של המדינה ברוח תורת ארץ ישראל. הרבנים פנו בקריאה אישית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להכיר בכוחה בערכה ובשותפותה של הציונות הדתית שזכתה לאמון של למעלה מחצי מיליון מצביעים וקיבלה 14 מנדטים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח
    חלחלנ 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה מצחיקה)))
    סגור
  • 1.
    "רבנים"? את מי הם מעניינים?
    עמירה 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם ביבי יחליט שסמוטריץ' הוא שר בלי תיק, זה מה שיהיה.
    סגור