בארץ

דרעי הודיע לנתניהו באיזה תיק הוא חושק. הימור מסוכן?

דרעי הודיע לנתניהו כי בחר בתיק האוצר. אם אכן דרעי יקבל את מבוקשו הרי שסמוטריץ' צפוי לקבל את תיק הביטחון. כך סוכם עם נתניהו במקרה שדרעי יקבל את האוצר
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, אריה דרעי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, יקבל היום (ראשון) את המנדט להרכיב את ממשלתו השישית מנשיא המדינה יצחק הרצוג ובשלב יחסית מוקדם הוא פחות או יותר מגובש לקראת חלוקת התיקים לשרים העתידיים בממשלה הנכנסת. 
לאחר שהליכוד הגיעו עם ש"ס לסיכום על התיקים שהמפלגה תחזיק בממשלה הבאה נותר המוקש האחרון והוא תיק האוצר. ש"ס הגיעה לסיכום עקרוני עם הליכוד להחזיק בארבעה תיקים, ביניהם: הדתות, הנגב הגליל והפריפריה והבריאות עם אופציה לתפקיד שר נוסף: האוצר או הפנים ונראה שדרעי כבר עשה את הבחירה. 
התיק האחרון אליו מכוונת ש"ס תלוי בהסכם של הליכוד עם סמוטריץ'. אם סמוטריץ' יקבל את האוצר דרעי יקבל את תיק הפנים, או את תיק הביטחון. אם סמוטריץ' יקבל את הביטחון דרעי יחזיק בתיק האוצר.
ביהדות התורה כבר מגובשים ומלאי סיפוק נוכח הסיכום המתגבש עם הליכוד לפיו ההסכם יו"ר המפלגה יצחק גולדקנופף, יכהן כשר השיכון בממשלה הבאה, ח"כ מאיר פרוש יכהן כשר לענייני ירושלים, חבר הכנסת משה גפני יחזור לתפקידו כיו"ר ועדת הכספים וחבר הכנסת אורי מקלב יכהן כנראה סגן שר התחבורה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה