תקשורת ומדיה

מגישת רשת 13 נשברת: "הלב לא יכול להכיל את זה"

מירי מיכאלי, מגישת רשת 13, הגיבה לפיגוע הקשה בירושלים בו נרצח הנער אריה שצ'ופק ז"ל: "הלב לא יכול להכיל את זה יותר"
מערכת ice |  1
מירי מיכאלי (צילום אינסטגרם/ מירי מיכאלי)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
מי שהגיבה על כך עם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה היא מגישת רשת 13, מירי מיכאלי, שהעלתה תמונה בה נכתב כי הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע, אריה שצ'ופק ז"ל בן ה-15 בלבד: "הלב לא יכול להכיל את זה יותר".
בנוסף, מי שהגיבה בזעם רב על הבשורות הרעות מהפיגוע היא אביבית בר זוהר, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא כתבה: "בוקר קשה! שולחת רפואה שלמה לכל הפצועים בפיגוע הנוראי בירושלים ותנחומים למשפחת ההרוג. יש לפעול ביד קשה נגד הטרור הרצחני!! לא ניתן למחבלים להחזיר את תחושת הפחד לרחובות! עונש מוות למחבלים מיד!!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת?
    אלי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הגברת חושבת שהרהוריה מעניינים מישהו. אז ", הלב שלה לא יכול להכיל את זה", אז מה? הגברת, שאין לה שום מעמד ציבורי, מנצלת אירוע עצוב שכולנו נסערים ממנו כדי לעשות מניפולציה זולה ולתפוס כותרת.
    סגור