תקשורת ומדיה

אורטל עמר במלחמה בבעלי הדירות: "חוצפנים, לקרוא ולבכות"

אשת התקשורת אורטל עמר השוכרת דירה בת"א, החליטה לרתום את עוקביה באינסטגרם למלחמה בבעלי הדירה ה"חוצפנים" שמעלים את שכר הדירה: "אני תופסת את הראש"
מערכת ice |  2
אורטל עמר
אשת התקשורת ואושיית הרשת אורטל עמר החליטה להעלות שלב במלחמה נגד בעלי הדירות, הפעם באמצעות האינסטגרם שלה.
אחרי ששיתפה בעבר כי נסחטה על ידי בעל הדירה שלה בת"א שביקש להעלות לה את שכר הדירה באמצע חוזה, העלתה היום עמר סטורי לעוקבים שלה ובו ביקשה שיכתבו לה סיפורים על בעלי דירה חוצפנים שהעלו את שכר הדירה.
מהר מאוד הוצפה עמר בסיפורים מצמררים ומרגיזים, והחלה לפרסם אותה לעוקבים. "תשמעו יש פה סיפורים שאני תופסת את הראש, לקרוא ולבכות", כתבה עמר ופנתה לרה"מ המיועד: ביבי, אם באירופה יכולים אז גם אתה יכול. די להפקרות הזאת שנמשכת שנים".
בין הסיפורים שהעלתה עמר: "לנו העלו מ6,500 ל-10,000 ואנחנו בהליך משפטי כי רוצים שנפנה את הדירה ואין לנו לאן". עמר הגיבה: "נשבעת לך לא הייתי מפנה. ייקח להם הרבה זמן לפנות אותך. שיתפתל".

מישהי אחרת כתבה: "אחרי שלושה חודשי שכירות עם חוזה, החליט שהוא מעלה ב-1,000 שקל שכר דירה. עזבתי כי לא היתה לי ברירה". עמר הגיבה: "גם לי זה קרה. ממש לא הסכמתי. זה לא חוקי, זה נקרא סחיטה. לא היית צריכה לעזוב".
"ההורים שלי גרים בשכירות, והשנה העלה מ-4,500 ל-7,000. ממש חזירות", כתבה עוקבת נוסף, ואחרת ציינה: "פ"ת קומה 6 ואחרונה דופלקס מ-7,500 ל-14,000 – ארבעה חודשים אחרי שבעלי נפטר ויש לי 3 ילדים".
בחודש יוני השנה פרסמה אורטל עמר כי בעודה תחת חוזה שכירות, באמצע השנה, בעל הדירה שלה הפציר בה להוסיף 2,000 שקלים לשכר הדירה מיידית, ואם לא – הוא יעלה לה את שכר הדירה ב-4,000 שקל בתום החוזה לשנה הבאה. עמר סירבה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם במנהטן יקר. לכי לפריפריה, מפונקת.
    שמירה 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תחיי ממה שיש לך - לא ממה שאין לך. אף אחד לא חייב לך כלום.
    סגור
  • אלימות במקלדת
    גרה בפריפריה 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחשוב לפני שאתה לוחץ על מקש 'שלח'. למה אתה כזה בוטה? אל תענה!!!
    סגור