תקשורת ומדיה

בן אל תבורי נקרע: מה קרה כשאמו ואורטל עמר נפגשו?

שתי הנשים בחייו של בן אל למעשה בילו באותו המקום ובאותן המסיבות, במשך שלושה ימים 24 שעות ולפי הנוכחים, התעלמות ביניהן הייתה מוחלטת והגיעה משני הצדדים, והמתח היה מורגש
מערכת ice |  5
הכוכב הבא, אתמול (צילום מסך קשת 12)
אפשר לומר די בביטחון שאין יחסי אהבה של ממש בין אביבה תבורי ואורטל עמר, האחת אימו של בן אל תבורי והשנייה האקסית ואם בנו. השתיים הוזמנו לחתונה מצומצמת מאוד בחו"ל - ולא החליפו מילה במהלך כל סוף השבוע, כך דווח במאקו.
השתיים כבר לא מדברות ביניהן תקופה ארוכה וזאת ללא קשר לאירועים האחרונים שכללו את פרשת ההקלטות בהן נשמע בן אל צורח על עמר ובנם תו פרינס. הנתק ביניהן באירוע הורגש משמעותית בקרב קהל האורחים המצומצם.

שתי הנשים בחייו של בן אל למעשה בילו באותו המקום ובאותן המסיבות, במשך שלושה ימים 24 שעות ולפי הנוכחים, התעלמות ביניהן הייתה מוחלטת והגיעה משני הצדדים, והמתח היה מורגש. 
יש לציין כי בתחילת יולי האחרון אביבה ובן אל התייסו לאחר סכסוך ארוך, זכר לריאיון שהעניקה בת אל תבורי למגזין mako, ובו אמרה כי היא "האחות הכי נורמלית במשפחה" כשהאמא הסכימה עם הדברים שנטענו בראיון. לאחר העימות של עמר עם בנה, נראה שתבורי לא ממהרת להשלים עם אם נכדה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ??
    מימי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתלך קיביני היא לא אמא זה גוש בשר מסריח גם האקסית לא ממש מציא ושימי אבא? יצחקתם אותי מה הפלא שבן אל מתנהג כמו שמתנהג משלם מחיר של שני פסיכופטים ש הרשו לו את החים וגם היום ממשיכים
    סגור
  • 4.
    ביקשתי מגוגל שלא יראה לי כתבות שלכם כי
    זוהר 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרות של הכתבות שלכם (אולי לא בכתבה הזאת, לא יודעת, אותה ספציפית לא קראתי), מטעות את המשתמשים בצורה מאוד מאוד יוצאת דופן, מורגשת ונרחבת. עד כדי כך שאתם מקוטלגים אצלי כשקרנים וביקשתי מגוגל שלא יראה לי יותר כתבות שלכם בטלפון שלי.
    סגור
  • 3.
    Cliff Richard
    Devil woman 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי ככה צריך
    סגור
  • 2.
    עמר מעולם לא היתה האשה של חייו רק
    דניאלה 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק נדבקה אליו למנף עצמה, וחשבה לתפוס אותו אם תלד לו ילד....טעות חמורה שכולם עכשיו משלמים את המחיר. עמר מכוערת חיצונית ופנימית עוד יותר. טפשה גמורה. ואביבה לא חייבת לה כלום.
    סגור
  • 1.
    תבורי
    ארכימדס לייבוביץ 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה זה צריך לעניין את עם ישראל? חצי מדינה החמות והכלה בכאסח, אז מה הקטע? רוצים סיפור על חמותי? התמונה הכי פסטורלית שלי זה "שקיעת החמה" תרתי משמע
    סגור