תקשורת ומדיה

אנג'לינה ג'ולי טוענת שבראד פיט הכה אותה ואת ילדיהם

בתלונה שהוגשה ביום שלישי מאת אנג'לינה ג'ולי נטען כי בטיסה ב-2016, בראד פיט תפס אותה בראשה וטלטל אותה ואז חנק את אחד מילדיהם ופגע באחר כשניסו להגן עליה

מערכת ice |  1
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
תיאורי ההתעללות בטיסה הפרטית הגיעו בתלונה נגדית שג'ולי הגישה בסכסוך של בני הזוג על בית ויקב צרפתי שהם בבעלותם המשותפת, הנפרד מהגירושים המתמשכים שלהם, שאותם ביקשה זמן קצר לאחר מכן.
נציגו של פיט, שלא היה מורשה לדבר בפומבי, הכחיש בתוקף את טענותיה של ג'ולי וכינה אותן "עוד תלונה מן העבר שרק פוגעת במשפחה".
ההאשמות על התעללות במטוס התפרסמו לראשונה זמן קצר לאחר הטיסה, אך הדיווחים היו מעורפלים בתחילה והפרטים נשמרו במסמכי גירושין ובחקירות של ה-FBI ושל מחוז לוס אנג'לס לשירותי ילדים ומשפחה, שניהם מצאו כי שום פעולה נגד פיט הייתה הכרחית.
שופט נתן לפיט משמורת על הילדים במשך חצי מהזמן, לאחר משפט בדלתיים סגורות שבו הועלו ההאשמות. אולם בית משפט לערעורים פסל לאחר מכן את השופט הפרטי על כך שלא חשף ניגודי עניינים אפשריים לאחר הבקשה של ג'ולי, וביטל את ההחלטה.
בתיק נכתב כי ב-14 בספטמבר 2016, ג'ולי, פיט וששת ילדיהם נסעו מהיקב, שאטו מירוואל, ללוס אנג'לס.
 
"ההתנהגות התוקפנית של פיט החלה עוד לפני שהמשפחה הגיעה לשדה התעופה, כשפיט היה בעימות עם אחד הילדים. לאחר שהטיסה המריאה, ג'ולי ניגשה לפיט ושאלה אותו מה לא בסדר", נכתב בתיק. "פיט האשים אותה בפינוק יתר כלפי הילדים ותקף אותה מילולית".
מאוחר יותר, נכתב, "הוא משך אותה לחדר האמבטיה והחל לצעוק עליה. פיט תפס בראשה של ג'ולי וטלטל אותה, ואז תפס את כתפיה וטלטל אותה שוב לפני שדחף אותה לתוך קיר השירותים". אחד הילדים הגן מילולית על ג'ולי, נאמר בתביעה הנגדית, ופיט התפרץ ותקף גם אותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבה גרושים חוטפים תלונות שווא הזויות כאלו בישראל.
    יוסי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כולם חזקים ועשירים ולכן נישברים ואפילו לוקחים את חייהם. מה שעצוב שלאף אחד זה לא איכפת.
    סגור