משפט

כוכב הטניס יטען לאי שפיות בעקבות האשמות על תקיפה

סגן אלוף ווימבלדון, ניק קירגיוס, יגיש בקשה לביטול אישום תקיפה על רקע בריאות הנפש, אמר עורך דינו לבית משפט באוסטרליה ביום שלישי

מערכת ice | 
ניק קירגיוס הטניסאי המואשם (צילום GettyImages)
עורך הדין מייקל קוקוליס-סמית' הופיע מטעם קירגיוס בבית משפט בעיר הולדתו של כוכב הטניס, קנברה, וביקש דחייה כדי שיוכלו להכין דוחות משפטיים על מצבו הנפשי.
השופט גלן תאקסטון דחה את התיק עד ל-3 בפברואר, אז צפויים עורכי דינו של קירגיוס להגיש בקשה לביטול האישום לפי סעיף בחוק הפשעים המקומי.
כוכב הטניס האוסטרלי בן ה-27 יופיע בבית המשפט באופן אישי באותו תאריך בפעם הראשונה מאז הואשם על ידי המשטרה בזימון ביולי.
החוק מעניק לשופטים סמכות לבטל אישום אם הם משוכנעים כי הנאשם סובל מפגיעה נפשית, והתמודדות עם הטענה בדרך זו תועיל לקהילה ולנאשם.
 
אישום התקיפה הנפוץ, הפוטנציאלי לעונש מרבי של שנתיים מאסר, מתייחס לאירוע בינואר 2021 שדווח למשטרה המקומית בדצמבר האחרון. לפי הדיווח, האישום מתייחס לתקרית שבה הייתה מעורבת חברתו לשעבר. קוקוליס-סמית' אמר לבית המשפט שההיסטוריה של בריאות הנפש של הלקוח שלו מאז 2015 הפכה את הבקשה למתאימה, תוך ציטוט של מספר הצהרות פומביות של קירגיוס.
בפברואר, קירגיוס סיפר על הביצועים שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה 2019, ואמר שמה שנראה כתקופה חיובית בחייו הייתה "אחת התקופות הכי אפלות שלי".
"הייתי בודד, מדוכא, שלילי, שתיתי המון אלכוהול, עשיתי סמים, הרחקתי את המשפחה והחברים", כתב באינסטגרם. "הרגשתי כאילו אני לא יכול לדבר או לסמוך על אף אחד. זה היה תוצאה מכך שלא נפתחתי וסירבתי להישען על אהוביי ופשוט דחפתי את עצמי לאט לאט להיות בן אדם חיובי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה