עסקי ספורט

ג'וקוביץ' מחכה: מחירי הכרטיסים לטורניר הטניס בתל אביב נחשפים

פתיחת אליפות ווטרג'ן בתל אביב במהלכה ישחקו שורת כוכבי טניס בכירים מעבר לפינה, לכבוד כך נפתחה מכירת הכרטיסים, המחירים המלאים בפנים
מערכת ice | 
נובאק גוקוביץ (צילום אתר וויבמלדון)
טורניר הטניס היוקרתי ווטרג’ן שיערך בתל אביב ייצא לדרך בסוף החודש וכבר מחר מכירת הכרטיסים תפתח. מתוך כך הבוקר (ראשון) פורסמו מחירי הכרטיסים לתחרות הנוצצת, שתביא לארץ שורה של טניסאים בכירים ביניהם נובאק ג’וקוביץ’ אשר נחשב לאחד הטניסאים הגדולים ביותר בהיסטוריה.
לפי המחירים המופיעים באתר התחרות מחירי הכרטיסים נעים בין 69 שקלים ויגיעו עד ליותר מאלף שקלים במשחק הגמר (2.10). יש לציין כי כרטיס יהווה כניסה ליום שלם, כאשר ישנן שלוש אופציות ישיבה, זאת בנוסף לאפשרות להוסיף תשלום על שירותי VIP. ביום הראשון והשני של התחרות המחיר יהיה בין 69 שקלים ל-89 שקלים, ביום השלישי 199-99 שקלים. ביום רביעי שיתחיל גם הוא ב-12:00 כרטיס יעלה 249-149 שקלים, כמו גם בחמישי.
 
בשלבים המכריעים המחיר כבר עולה בהתאם, ביום שישי עם רבעי הגמר הכניסה תעלה 499-199 ש”ח ועוד קפיצה בשבת, היום של חצאי הגמר, עם סכום התחלתי של 899 שקלים עד ל-1969 ש”ח במקום הטוב יותר (A). המחיר יהיה זהה גם ליום ראשון והאחרון של התחרות (משעה 16:00), אז ייערך הגמר הגדול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה