תקשורת ומדיה

אביב גפן משנה כיוון: "רוצה לבקש סליחה"

הזמר הופיע הערב לראשונה בבית אל וביקש סליחה מקהל המתנחלים. "דיברתי מתוך בורות. רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי"
מערכת ice |  4
אביב גפן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אביב גפן ביקש סליחה הערב (רביעי) מציבור המתנחלים במהלך הופעתו הראשונה בבית אל. "הופרדנו מכל מיני סיבות" אמר הזמר, "רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות". הזמר נודע בצעירותו בזכות אמירותיו הפרובוקטביות ובין היתר אמירות נגד ציבור המתנחלים ביהודה ושומרון.
"אני רוצה לבקש מכם סליחה. למדתי המון דברים, אני כאן מתוך אהבה. הרבה חברים עזרו לי במסע הזה - אחת מהן זו חברתי איילת שקד". בשנים האחרונות ריכך גפן את אמירותיו בתחום הפוליטיקה והחברה במה שנתפס על ידי רבים כניסיון להתקרב לזרם המרכזי בישראל. 
 
שנים רבות היה גפן מזוהה עם צדה השמאלי של המפה הפוליטית. בצעירותו חולל הדים רבות בשל התבטאויותיו בנוגע לשירות בצבא ("לא התקבלתי לצבא מסיבות בריאות, אבל תמיד אהיה נגד הממסד הזה"), על שליטת ישראל בשטחים מעבר לקו הירוק ("אולמרט, תפסיק להשריע בשטחעם ותתחעל להשקיע בבני אדם") או על קולגות ("צה"ל השתלט על רדיו החמאס, אז שישמיעו ליאור נרקיס ויסבלו קצת").
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אביב גפן
    רוני 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הערצתי אותך, הלכתי להופעות שלך, אחרי מה שאתה מכריז, ההתחנפות המגעילה שלך למי שמקדשים את האדמה ולא את החיים, מבקש סליחה לאלה שמגדלים נוער גבעות מופקר, לאלה שמתנכלים לחקלאים פלסטינים ועוקרים להם את העצים, מהם אתה מבקש סליחה???? מצטערת, לא רוצה לשמוע אותך יותר!!!
    סגור
  • 3.
    מה קרה, אביבוש? ההוצאה לפועל בדלת?
    הרב פיינשמעקער 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהם מתחילים להרגיש את האדום בחשבון הבנק, הם הופכים פתאום לכחולים לבנים, או אפילו שחורים. לא חשוב מה, העיקר שישלמו להם....
    סגור
  • 2.
    אביב סע הביתה
    איפה השפיות 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליד בת אל ראיתי מתנחל בארץ ישראל השכנה עולה לרגל ותוקע דגל על הקבר של רחב הזונה אבא תעשה לי טובה,, תגיד לי שזאת רק הצגה כי אם זה בחיים, זה לא נעים והילד שלך משוגע. רכבת העמק/ יהונתן גפן אין מילים...
    סגור
  • 1.
    אמן לא רלוונטי שמחפש בכח קהלים חדשים, להציל את הקריירה
    דוני 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה כבר לא הצעיר הבועט של לפני 20 שנה. הוא לא מעניין את הנוער, אז מה לא עושים בשביל הפרנסה. חה חה חה.
    סגור