תקשורת ומדיה

יאיר גולן הסית נגד המתנחלים: "תתי-אדם", בנט: "עלילת דם"

חבר הכנסת באמירות חמורות נגד המתיישבים בחומש: "קילקולו של העם היהודי, אסור לתת להם שום גיבוי", חברי כנסת יצאו בחריפות נגדו, ינון אזולאי: "השימוש בביטוי תת אדם הוא שימוש גזעני ואנטישמי עתיק", אופיר סופר: "ממשיך את הקו המוביל והמסית כנגד ההתיישבות והיהדות של ממשלת בנט-לפיד"
מערכת ice |  6
יאיר גולן ונפתלי בנט (צילום פלאש90 והכנסת)
יאיר גולן ממשיך בהתבטאויות הקיצוניות שלו וייתכן שהפעם הוא חצה את הגבול עם אמירות קשות נגד המתיישבים בחומש. במהלך התכנית 'כנסת הבוקר' עם יעקב אילון, חבר הכנסת ממרצ השתלח בצורה חריפה ביותר במתיישבים עם אמירות קשות ביותר.
גולן אמר: "הם תתי אדם, אנשים בזויים, קילקולו של העם היהודי, אסור לתת להם שום גיבוי, להוריד אותם בכוח מהמקום הזה, להחזיר את החוק והסדר למרחב, ההשתוללות הקיצונית והלאומנית הזו תביא עלינו אסון, אסור לתת להם להמשיך".
אברהם גרינצייג הגיב: "כבר אין לי שום טענה על יאיר גולן, רק תת אדם מסוגל להשתמש בביטויים ששימשו את המשטר הנאצי. אבל איך למען השם חבריו לממשלה מסוגלים להמשיך לשבת אתו סביב שולחן אחד?".
שילה פריד ממקור ראשון כתב: "חמאס - ראויים למו"מ בני נוער שבנו אוהל - תתי אדם מעניין", חבר הכנסת שמחה רוטמן טען: "מי שלקח את האיש חולה השנאה הזה, ונתן לו ליד כח ותפקידים, זה נפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין, והדבר הנורא הוא, שחסרי המוסר, כשהם מנסים להצדיק את עצמם, אומרים שתרבות השיח בליכוד הרחיקה אותם. התיאוריה של אבישי בן חיים מעולם לא צעקה את עצמה יותר חזק".
 
ראש הממשלה נפתלי בנט טען: "‏דבריו של יאיר גולן על המתיישבים בחומש מזעזעים, מכלילים וגובלים בעלילת דם.  ההתיישבות ביהודה ושומרון היא החלוציות של ימינו.  ״לא ארץ נוכרייה לקחנו… כי אם נחלת אבותינו".
גולן ניסה להסביר את דבריו: "התייחסתי בדברי למשחיתי קברים, תוקפי תמימים, הורסי רכוש לא להם. איך נכון להתייחס לאנשים כאלה, איך נכון לכנות אנשים שכאלה? הגיע הזמן לומר את האמת - זו לא היהדות שלנו".
ח"כ ינון אזולאי בתגובה לדברים המבישים של יאיר גולן: "השימוש בביטוי תת אדם הוא שימוש גזעני ואנטישמי עתיק, שכוון כלפי העם היהודי לאורך השנים על ידי שונאיו הגדולים ביותר. העובדה שגולן מאמץ את הביטוי נגד חלקים מהעם היהודי, מקנה לו מקום של חוסר כבוד ברשימה 'מפוארת' של שונאי ישראל. עצוב שהאיש הזה חבר של כבוד בממשלת ישראל וזוכה להסכמה שבשתיקה מחבריו בממשלה. בנט, אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. תתעורר!".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תת אדם = יאיר גולן
    נמרוד 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר גולן הוא יצור מנוול, בזוי והזוי, החרק הזה קיבל במה מהתקשורת הלעומתית ולא מפסיק להסית ולשסות את הציבור. הגיע הזמן לסלק את חלאת המין האנושי לכל הרוחות.
    סגור
  • 5.
    הסית? אייס אתם צואה (ל"ת)
    בנא 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    האישהוא הדמות האהודה ביותר על הארגונים האנטישמיים בעולם (ל"ת)
    בזיון גדול 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הנציג שלמפלגת פח זבל
    יבגני 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק אדם אכול שנאה עצמית ו רגשי קניבלים יכול להתבטא בצורה כזאת לגבי אנשים אשר פועלים לטובת מדינת ישראל, שומרים על נחלת אבותינו, לרוב אנחנו כ יהודים בגלל שנות הגלות לא מרגישים שייכות לאדמה אלה לארץ כ מקום גאוגרפי ש בו הם גרים, בלי רגשי שייכות ו שמירת ה אדמות שלנו לא נהיה כאן לאורך הזמן.
    סגור
  • 2.
    "חצה את הגבול? מי שלא תומך ביהודים הנפלאים האלה- הוא רע (ל"ת)
    גדעון ארליך 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הוא ההוכחה,שאף פעם לא מאוחר להיות מטומטם. (ל"ת)
    בנגלי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור