תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 13 נגד בעלי מכבי חיפה: "עצוב ומביך"

אלמוג בוקר יצא בחריפות נגד הגיבוי שקיבל עומר אצילי מיעקב שחר: "ושום מילה של יענקלה שחר על היחס המשפיל של השחקנים לקטינות, כפי שנחשפו השבוע ושום מילה על הכוונה להצטייד בסמים. כאילו לא היה תחקיר"
מערכת ice |  2
אלמוג בוקר ומאבק המורים (צילום אינסטגרם/ אלמוג בוקר, פלאש 90)
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ביקש אמש (שבת) לגבות את שחקן קבוצתו עומר אצילי בצל הפרסומים החריגים על התנהלותו בפרשת הקטינות שאמנם נסגרה מחוסר אשמה, אך עדויות חדשות ממשיכות לצוץ.
שחר כתב באתר הרשמי של הקבוצה: "על אף שאני סולד ומוקיע את התנהגות השחקנים במקרה המדובר ומגנה אותה, החלטתי לקלוט את עומר במועדון שלנו, לתת לו הזדמנות לעסוק במקצוע שלו ולהיות אדם טוב יותר״.
 
חושף הפרשה אלמוג בוקר כתב בביקורת חריפה: "ושום מילה של יענקלה שחר על היחס המשפיל של השחקנים לקטינות, כפי שנחשפו השבוע ושום מילה על הכוונה להצטייד בסמים. כאילו לא היה תחקיר, כאילו לא נחשף לאמת. עצוב ומביך".

חברת הכנסת נעמה לזימי כתבה: "יעקב שחר, אתה נותן לגיטימציה לניצול מיני של קטינות. אצילי ומיכה פגעו מינית בנערות ושילחו באוהדים שלהם את אותן צעירות. הם צריכים להיענש בחומרה וכנשיא מכבי חיפה עליך להציב רף מוסרי גבוה - התפקיד שלך הוא לגנות ולהוקיע, לא לחבק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גועל נפש
    ירין 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג אתה לא יודע שיעקב שחר רודף בצע מת על כסף אים זאת הייתה הנכדה שלו ניראה מה הוא היה עושה
    סגור
  • 1.
    אלמוג בוקר
    י.ב 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא תעשה בשם הרייטינג. הסיפור היה. נגמר. נענשו. התחרטו.היחידה שנפגעת בסיפור היא אישתו של אצילי...אבל מה אכפת לך. אגב...אתה כרגע היחידי שמנצל את הקטינות. תחזור להתחפר בעיר הגמלים. נמאס מהמיחזור וההתייפיפות הזו
    סגור