תקשורת ומדיה

ינון מגל יורה לכל הכיוונים: "מרחץ הדמים רבין, טבח קפלן"

העיתונאי כנראה מאס בהאשמות הנשמעות על ידי המפגינים כי "נתניהו אשם בטבח", והחליט להפנות אצבע מאשימה משלו, בנוגע למי לדעתו אחראי לטבח האכזרי שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר
מערכת ice |  6
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
העיתונאי הוותיק ומגיש תכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 ותכנית הרדיו ב-103 FM, ינון מגל, עלה היום (ראשון) שוב לכותרות, לאחר שהעלה ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ובו הפנה אצבע מאשימה כלפי מי שלדעתי, אחראי לטבח ה-7 באוקטובר, או לפחות להידרדרות המצב אליו הגענו במדינת ישראל, טרם הטבח.
בציוץ שהעלה מגל לחשבונו לפני זמן קצר, כתב העיתונאי: "מחדל גולדה, מרחץ הדמים רבין, אינתיפאדת שרון, מלחמת אולמרט, טבח קפלן". ציוצו של מגל מגיע ככל הנראה בתגובה להאשמות להן "זוכה" ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על ידי המפגינים הנמצאים בהפגנות המתחדשות נגדו.
 
מגל ידוע בדעותיו נגד המחאה שהתקיימה בחודשים שלפני המלחמה שפרצה לאחר מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס, אך כעת הוא עולה מדרגה ומאשים אותם בפירוש בטבח שאירע.

את כאשר לאחרונה קולות דומים נשמעים ברחבי הרשת, בעיקר מהצד הימני של המפה הפוליטית, אשר אומרים כי איומי הסרבנות ומקרי הסרבנות שאירעו בטרם המלחמה, הם אלו שהחלישו בעיניי אויבינו את ישראל, וגרם להם לצאת למתקפה האכזרית, אותה תכננו שנים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יינון מגל
    ולדמיראיליץ לנין 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שוב ושוב נתקלים אנו בתגובה חריפה של יינון מגל כנגד כל הדורשים סילוקו של היושב ברח עזה מהשלטון ואתמול.דבר שלשיטתו אסור ! למה?כי הכסא שלו ממומן במישרין ו\או עקיפין במלואו ע"י משרדו של ההזוי מרח עזה .יינון מגל היית פעם עיתנאי ועכשיו ... ?להיכן הלך העיתונאי?מצא את בור השומן?
    סגור
  • 3.
    יש לדייק -"טבח שקמה קפלן" (ל"ת)
    סגן ראש השב"כ 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • משיב 3
    ולדמיראיליץ לנין 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוששני כי דבריך הלכו רחוק מדי, ובמיוחד כי דבריך מנותקים מהמציאות והנראה לעין מכל זווית אפשרית וחבל!!
    סגור
  • 2.
    מתארגנים
    אלוף לטיפולך אודה 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גיוס המונים לראש מערך ההסברה במאמי
    סגור
  • 1.
    ?
    Amir 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מבין כי רק ההיסטוריה אשמה.ביבי זך כשלג לא ידעתי,לא אמרו,הם מפחדים.אולי הגיע הזמן שראש ממשלה כל כך הרבה שנים יקח אחריות על משהו?אולי בכלל הכרזת העצמאות של בן גוריון גרמה לכך?כרגע הכי חשוב זה כספנו לשיפוץ בתיו.מלחמה לא מלחמה יש קדימויות.ככה אנחנו נראים.
    סגור
  • משיב 1
    ולדמיראיליץ לנין 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכן דבריך צודקים והולמים את השעה והמקום .אשר על כן חובה מידית לשלוח כנסת זו מיידית החוצה אל הגולאג הקרוב בסיביר .ביחד עם קבינט זה וממשלת מחדל זו מיידית.את כולם לסלק מיידית מהשלטוןן והנגישות לשלטון ומתאוות השררה והכתרים ששמו לראשם!!מקומםהמיידית אל מחוץ ליכולת האפשרית להגיע לשלטון אי פעם!!
    סגור