בארץ

תיעוד מזעזע מירושלים: תקף במעלית ילד בעל צרכים מיוחדים

תיעוד קשה שמופץ ביממה האחרונה ברשתות החברתיות מציג את מעצב השיער דבי גל תוקף ילד בעל צרכים מיוחדים ואת אביו: "אי אפשר שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו פה לכזה מועדון של לא יודע מה. מה זה?"
תום נחום |  1
מעלית (צילום PIXABAY)
תיעוד מזעזע מירושלים מתרוצץ מאתמול (רביעי) ברשתות החברתיות ובו נצפה אדם המתגורר בבניין בירושלים תוקף את אביו של נער עם צרכים מיוחדים ואת הילד עצמו במעלית הבניין כאשר אמר: "זה לא ייתכן דבר כזה פה, זה לא מושב זקנים. תיקח את הטלפון שלו עכשיו או שתעלה לדירה שהוא עולה עכשיו ואני רוצה לדעת מי זה בעל הדירה שלו, אי אפשר שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו פה לכזה מועדון של לא יודע מה. מה זה? עם כל הכבוד וההערכה שלי, סליחה מראש".
כאשר נדרש לדעת לאיזה דירה הוא עולה, האב השיב: "אני לא עונה לך, תן לי לענות. אתה יכול לשחרר אותי? אני משלם בדיוק כמוך", אותו אדם, שלאחר מכן התברר כי מדובר במעצב השיער דבי גל, הגיב לצעקותיו של הנער לעברו: "שנייה חמוד, דקה, בסדר?", כאשר האב הגיב: "תשחרר אותו שהוא יוכל לקחת את התרופות שלו ולהירגע".

דניאל עמרם כתב על כך: "דוחה!! בירושלים בן אדם החליט שהבניין שלו יוקרתי מידיי בשביל שילד עם מוגבלות יגור שם גם. אז מול הפרצוף של הילד ואבא שלו הוא מתלונן ״על הרעש״ איזה ניתוק איכס. עדכון: מסתבר תכירו את דבי גל, מעצב שיער למפורסמים בעיקר בירושלים. זה הבחור שהבניין שלו ״יוקרתי מידיי״ בשביל ילד עם מוגבלות. הוא מחק את כל התמונות שלו בפייסבוק נקווה שימחק גם את העסק שלו. גועל!".
 
גם ידידיה אפשטיין פרסם את התיעוד הקשה ברשתות החברתיות שלו וכתב: "היי ידידיה אני מגדל את הילד החמוד הזה באהבה רבה שהוא אוטיסט בתפקוד נמוך, ואני היום חזרתי מבדיקה רפואית אם הילד, לפתע בבניין נעמד מולי גבר/אשה לא בדיוק יודע מה הוא וחסם לי את המעלית כי זה מבחינתו "לא יתכן שבבניין כזה של מילוני דולרים יהפוך למועדן של לא יודע מה" האדם היקר שמגדל את הילד מוסיף ומדגיש: וזה לא כי עשייתי לא משהו רע זה רק בגלל שהילד החמוד אוטיסט בתפקוד נמוך. מה אתם חושבים על כך?", כאשר בהמשך, גל גם הגיב בסרטון שפרסם אפשטיין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש רע שום התנצלות לא תעלים את הרשעות (ל"ת)
    ניתאי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור