רכב

נהג אוטובוס הותקף באלימות בירושלים: "לך לעזה, לך לסוריה"

נהג חברת סופרבוס בקו 516 בירושלים הותקף הלילה סמוך לקניון רמות לאחר שנוסעים פתחו בכוח את האוטובוס למרות שיצא מן התחנה ורססו את הנהג בגז מדמיע ונפגע באורח קל, לטענתו נוסעים צעקו לעברו: "לך לעזה, לך לסוריה"
מערכת ice |  3
אוטובוס בירושלים (צילום פייסבוק/אגד)
אירועי האלימות נגד נהגים ערבים הפכו לתדירים יותר בעיקר בגזרת יו"ש וירושלים מאז מתקפת חמאס ב-7.10 ותחילת מלחמת חרבות ברזל בדרום. מקרה כזה התרחש הלילה בירושלים כאשר נהג אוטובוס של חברת סופרבוס הותקף בגז מדמיע על ידי נוסעים שצעקו לעברו: "לך לעזה, לך לסוריה" סמוך לקניון רמות.
הנוסעים פתחו בכוח את דלת האוטובוס לאחר שכבר יצא מהתחנה ורססו את הנהג בגז מדמיע. הנהג נפצע קל. דלת האוטובוס נשברה. תלונה תוגש במשטרת ירושלים.
איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "כולנו חווים ימים מתוחים, ישנם פורעי חוק שרואים בנהגי אוטובוס בתור שק חבטות רק בשל מוצאם! אנחנו  בתחילתו של שת"פ עם משטרת ירושלים לביאור האלימות באוטובוסים בבירה, אך ללא שינוי מצד  משרד התחבורה ומימוש הבטחותיו להגנה על הנהגים, וללא  הכרה בנהגים כעובדי ציבור, רצח של עובד תחצ הוא רק שאלה של זמן. לא נחכה עד שזה יקרה".
 
כזכור, רק לפני שבועיים הותקף נהג אוטובוס גם כן בירושלים לאחר שעבר תאונה קלה עם נהג רכב פרטי שהחל לנהוג כלפיו באלימות לאחריה, כבר אז אמרו בחברת כוח לעובדים כי על המדינה להכיר בנהגי האוטובוס כעובדי ציבור ולהעניש את תוקפיהם.
תגובת סופרבוס: "סופרבוס רואה בחומרה רבה את האירוע הקשה ומגנה כל אלימות מכל סוג כלפיי עובדיה. אנו תומכים ומלווים את הנהג מול הגורמים הרלוונטיים וקוראים למשטרת ישראל לאתר את האחראיים במהירות האפשרית ולמצות איתם את הדין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב מאוד
    טוב מאוד 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד
    סגור
  • 2.
    לא מעניין.
    יהודי. 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא לא נעים.
    סגור
  • 1.
    בתחבורה ציבורית
    די לסבל של הנוסעים 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנוסעים בתחבורה ציבורית סובלים ממש מהתנהגות של נהגים שמחליטים על דעת עצמם התנהגויות משונות. רק אתמול החליט נהג מטרופולין לשנות ולקצר את מסלול הקו והוריד אותנו הרחק מהמקום שהיה צריך לנסוע כלומר הקו הרגיל. אין למי לפנות בתלונה. שרת התחבורה, מירי רגב, לידיעתך ולטיפולך המהיר.
    סגור