בארץ

נתניהו נפגש עם ראשי הרשויות בעוטף: "נמצאים באפלה ובחוסר וודאות"

רה"מ נתניהו ביקר בתחנת המשטרה בשדרות, ובהמשך נפגש עם ראשי הרשויות בעוטף, ביניהם עם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שאמרה לנתניהו: "אני לא רוצה לשמוע על פירוז ולא על העברה לרשות הפלסטינית, לא רוצה לשמוע על יציאה מחוץ לגבולות. דבר אחד צריך להיות מונח על השולחן והוא - מחיקת שלטון החמאס!"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקר היום (רביעי) בתחנת משטרת שדרות שנהרסה, ובתחנה החדשה שנחנכה בעיר. במהלך המפגש, אמר נתניהו לשוטרים עמם נפגש: "ביום מבחן עילאי הוכחתם את עצמכם. אתם גיבורים".
בהמשך, נפגש נתניהו עם ראשי הרשויות בעוטף, במועצה האזורית שדות נגב, ביניהן גם עם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, שביקש מראש הממשלה, וממנכ"ל משרדו, יוסי שלי, לשחרר תקציבים לטובת האזור גם בזמן המלחמה וגם ביום שאחרי.
בנוסף, אמר דוידי לנתניהו כי "תושבי שדרות למעלה מ-20 שנה מתפקדים ונמצאים כמגן בחזית למען המדינה - אמשיך להילחם, לעבוד, לדרוש ולבקש את כל הזכויות המגיעות להם! אבל לפני הכל יש לי דרישה ברורה מכל הממשלה - למוטט את שלטון החמאס!".
עוד הוסיף דוידי כי "כל תושבי העוטף ושדרות נמצאים באפלה ובחוסר וודאות. אני לא רוצה לשמוע על פירוז ולא על העברה לרשות הפלסטינית, לא רוצה לשמוע על יציאה מחוץ לגבולות. דבר אחד צריך להיות מונח על השולחן והוא - מחיקת שלטון החמאס!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה