בארץ

גפני נגד בן גביר: "מי שעולה להר הבית, אינו חלק מעמנו"

יו"ר דגל התורה בתוך סיעת יהדות התורה חבר כנסת משה גפני זועם על העלייה להר הבית בחג הסוכות וצייץ כי היהודים שעלו להר בחג חייבים עונש של נידוי וכי "הם לא חלק מעמנו", זאת לאחר שבמהלך חג הסוכות נרשם שיא במספר היהודים שעלו להר
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, משה גפני (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

לאחר שנרשם מספר שיא של יהודים שעלו להר הבית בשבוע חול המועד, חבר הכנסת משה גפני הביע ביקורת על העלייה של היהודים להר בשבוע החג וטען כי הם לא חלק מעמו וכי הם חייבים בעונש של נידוי. בנוסף דרש גפני מהממשלה לסגור את העלייה בפני היהודים מכיוון שמדובר בחטא.

יו"ר דגל התורה כתב בחשבון הטוויטר: "העלייה להר הבית כרוכה באיסור חמור, כואב הלב ש-3,000 יהודים עברו על האיסור החמור הזה ועלו להר הבית. אין חלקנו עמהם! ואנחנו דורשים לסגור את הר הבית ליהודים".

מנכ"ל ארגון "בידינו למען הר הבית" תום ניסני הגיב על דבריו של גפני ותקף אותו: "בלי אותם 3,000 כבר לא היה נשאר הר הבית בכלל. אבל תמשיכו להתנכר להר, נסתדר בלעדיכם. מדובר במתקפה ישירה על שר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שביך על העלייה להר ואף תכנן לעלות היום בעצמו, אך בעצת שב"כ ביטל זאת. ישראל העבירה מסרים לרשות הפלסטינית שלמרות העלייה להר, אין שום כוונה לשינוי הסטטוס במקום.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלחמות דת
    תמר 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחרוני עובדי האלילים , אנו עסוקים בתפילות וטקסים מותרים ואסורים. הפרידו את המדינה מהדת ובא לישראל גואל. ממש לא מעניין מה חרדי וגזלן יגיד לעבריין פאנט.
    סגור
  • 1.
    הר הבית
    Ab 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף התעורר אחד שיודע כי הר הבית אסור כי לא יודעים אפו קודש הקודשים שמר בן גביר מחלל בכל עליה
    סגור