בארץ

אייכלר באמירה הזויה: "לחרדים במדינה אין בכלל זכויות, רק חובות"

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה בכנס בחירות: "כל מה שיש לנו זה לשלם מסים וארנונות. זה דבר חולני שנמשך הרבה שנים". רק אתמול פורסם שביקש לממן הסעות פרטיות לחרדים על חשבון המדינה
מערכת ice |  1
יצחק גולדקנופף, ישראל אייכלר, משה גפני, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דוד כהן)
"אנחנו נמצאים בעיר ובמדינה שאין לנו בכלל זכויות, וכל מה שיש לנו זה לשלם מיסים וארנונות וחובות כלפי החברה והציבור. וכשזה מגיע אלינו, זה חסד ולחץ וסחיטה. זה דבר חולני שכבר נמשך הרבה שנים, ובשנים האחרונות זה עוד פחות לגיטימי".
כך אמר היום ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), סגן יו"ר הכנסת, בכנס של מפלגתו שנערך בירושלים לקראת הבחירות המקומיות. עוד התלונן הח"כ כי: "לא בונים לציבור החרדי. בירושלים, באשדוד ובבית שמש. בבית שמש יש בנייה גדולה, אבל עדיין יש שם בעיות קשות". זאת, כאשר שר הבינוי והשיכון הוא ממפלגתו, יצחק גולדקנופף.
 
הדברים של אייכלר עוררו סערה ברשת, לאחר שרק בשבוע שעבר הועברו למפלגות החרדיות עוד חצי מיליארד שקלים, כספים נוספים יועברו אחרי החגים, ובנוסף גם אי הגיוס של החרדים והכוונה לעגן זאת בחוק הפטור מגיוס לחרדים. בנוסף, לפי נתונים רשמיים משלם הציבור החרדי הרבה פחות מסים ממגזרים אחרים.

רק אתמול פורסם כי ח"כ אייכלר ביקש לממן לחרדים מחסידות בעלז הסעות פרטיות על חשבון המדינה. בחודש שעבר, תקף אייכלר את הציונות ואמר שהנאצים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בזכות הציונות: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני, הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה".
 
אתמול תקף יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מיהדות התורה את דו"ח ה-OECD שהמליץ לממשלה להפסיק ולסבסד את הישיבות ואמר: "אני מזמין את מי שהכין את הפשקוויל הזה לעימות, ואגיד לו איך עם ישראל עם אלפי שנות גלות החזיק בכל העולם עם שואות וצרות, והגיע לארץ ישראל בזכות לומדי התורה, הגוי לא מבין את זה!. למה הוא אמר את זה כי יד ישראל בדבר, מישהו מכאן דאג שיגיד את זה. נתמודד גם עם זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לחופשיים בעם, הכונו לסחיטות נוספות (ל"ת)
    Hguy 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור