בארץ

יוזמה מרגשת: ישראל זוכרת את קורבנות פיגועי ה-11 בספטמבר

קק"ל מכבדת את זכר קורבנות פיגועי ה-11 בספטמבר בטקס רשמי שנערך ביער הארזים בירושלים. האנדרטה שהוקמה על ידי קק"ל ו-JNF USA היא האתר היחיד מחוץ לארה"ב בו כלולים שמות כל קורבנות פיגועי 11 בספטמבר
מערכת ice | 
טקס הזיכרון (צילום אלכס קולומויסקי ארכיון הצילומים של קק"ל)
לפני 22 נערך הפיגוע ששינה את פני האומה האמריקאית בפרט והעולם בכלל. כאשר מחבלים מארגון אל-קאעידה חטפו ארבעה מטוסים. אחד מהם התרסק בשטח חקלאי, אחד התרסק על משרד הפנטגון בווירג'יניה ושנים מהם התרסקו לתוך מרכז הסחר העולמי.
לאחר הפיגוע התגלה מניין ההורגים הכבד, קרוב ל3,000 בני אדם נהרגו במהלך האירוע. ארה"ב והעולם התעוררו לאחר האירוע למציאות שבה הם אינם נלחמים נגד מדינה אלה נגד ארגון מפוזר בעל הנהגה חמקמקה. ההשלכות של האירוע השפיעו ומשפיעות על מדינת ישראל והעולם עד היום.
 

כמו כן, היום התקיים הטקס השנתי של קק"ל ושגרירות ארה"ב לציון יום השנה ה-22 לפיגועי הטרור ב-11 בספטמבר באנדרטה לזכר הקורבנות בעמק הארזים בירושלים. בטקס השתתפו הממונה על שגרירות ארה"ב בירושלים סטפני האלט, סגן יו"ר קק"ל דוד יערי, מנכ"ל JNF USA יואל רוזבי, נציב כבאות והצלה אייל כספי, מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון ומשפחות שכולות. האנדרטה שהוקמה על ידי קק"ל ו-JNF USA היא האתר היחיד מחוץ לארה"ב בו כלולים שמות כל קורבנות פיגועי 11 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה