בארץ

יואב קיש: "חבורת אנרכיסטים הטרידה את משפחתי ואת שכניי"

שר החינוך שיתף כי המפגינים הגיעו הלילה לבית שלו: "הלילה, סביב השעה 23:00 הגיעה חבורת אנרכיסטים אלי הביתה, הטרידה את משפחתי ואת שכניי והכל כי תוצאות הבחירות לא מוצאות חן בעיניהם והם עסוקים בלאיים ולפעול באלימות כנגד הסדר הציבורי"
מערכת ice |  3
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
עם המשך חקיקת הרפורמה המשפטית השבוע, ההפגנות כנגד חברי הקואליציה מתגברות, כולל הגעה למקומות בהם הם מבלים, מנהלים את חייהם הפרטיים ומתגוררים.
שר החינוך יואב קיש, חשף כי הלילה (בין חמישי לשישי) המפגינים הגיעו לביתו והפריעו למנוחת משפחתו ושכניו: "הלילה, סביב השעה 23:00 הגיעה חבורת אנרכיסטים אלי הביתה, הטרידה את משפחתי ואת שכניי והכל כי תוצאות הבחירות לא מוצאות חן בעיניהם והם עסוקים בלאיים ולפעול באלימות כנגד הסדר הציבורי. אסור בשום אופן להיכנע לכך. אני נחוש מתמיד שהחקיקה הנחוצה הזו תעבור בכנסת ישראל".
גם בני הזוג איתמר ואילה בן גביר נתקלו בבעיה דומה השבוע, במהלך הבילויים שלהם במסעדות. "יצאתי הערב למסעדה עם איתמר. בדרך לשירותים, שמעתי אישה אומרת בהתלהבות בפלאפון: 'אתה לא מבין! ארגנתי הפגנה נגד בן גביר! בעצמי! דרך הרשת החברתית!!'. רציתי לומר לה שבגיל 15 ארגנתי הפגנות מכובדות יותר. עם נוקיה. בלי רשתות חברתיות!!", כך צייצה אילה בן גביר אמש.
היא הוסיפה: "אבל במסעדה, כמו במציאות, על כל ממורמרת אחת כזאת, היו עשרות בעד איתמר, בעד הרפורמה, בעד מדינה שבה אין קומץ שמאלני שליט על הרוב. הגיעו בלי סוף לשולחן שלנו לחזק. שורה תחתונה, היה משעשע. נהניתי. גם מזאת שגילתה את גיל ההתבגרות מאוחר, כי זה נתן תקווה שעוד רגע היא גם תלמד על דמוקרטיה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האנרכיסטים הם חבריך מהצבא כלומר גם אתה אנרכיסט (ל"ת)
    אזרח 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    סמרטוט
    אני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנרכיסט לא יכול להטריד סמרטוט . ובכלל , לא ניתן להטריד סמרטוט . קיש הוא עוד סמרטוט מבית מדרשו של נתניהו . העבריין ילך וכל הסמרטוטים שסביבו יושלכו לפח . כמו שעושים לסמרטוטים משומשים .
    סגור
  • 1.
    אתה שר מיותר עם 0 הבנה בחינוך (ל"ת)
    אנרכיסט 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור