בארץ

עמית סגל נגד היועמ"שית: "להכריז שנבצר ממנה למלא את תפקידה"

בטור לידיעות אחרונות עמית סגל מביע את דעתו באשר לשמועות על דיונים של היועמ"שית מיארה על הוצאת רה"מ נתניהו לנבצרות עקב ניגוד עניינים. סגל מבהיר את עמדתו: "מתקרב הרגע שבו יהיה צורך להכריז שנבצר ממנה למלא את תפקידה"
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בטור השבועי של העיתונאי עמית סגל לעיתון 'ידיעות אחרונות' הוא בוחר להתייחס לשמועות על כך שהיועמ"שית גלי בהרב מיארה שקלה הכרזה של רה"מ נתניהו כנבצר בשל ניגוד עניינים
תחילה סגל מדמה את הסיטואציה למצב אחר שהתרחש בשנת 2005 ובו המקורבים לרה"מ שרון דאז שמו לב שאינו מתפקד במצב המיטבי בעקבות מצבו הבריאותי המדרדר. עם זאת, טוען סגל כי אם המידע היה מגיע ליועמ"ש מני מזוז לא היה שוקל הוא להוציא את שרון לנבצרות: "אפשר להניח שלא היה עולה על דעתו. ובצדק. דמוקרט אמתי...היה מזדעזע אפילו מהנכונות לשקול אפשרות כזו".
את המצב הזה הוא כאמור משווה לשיקול עליו נרמז השבוע בהקשר של נבצרות. על כך סגל אומר: "מיארה, דמות אלמונית עד לפני שנה, עם כתפיים צרות במיוחד והיעדר כל רמז לשיעור קומה משפטי בביוגרפיה המקצועית שלה, הייתה נכונה השבוע לשקול את הוצאתו של בנימין נתניהו לנבצרות...האם לא עלה על דעתה שקצת מוזר לשקול הכרזת נבצרות בשל ניגוד עניינים, כאשר היא עצמה מצויה בניגוד עניינים חריף? הרי הממשלה מתכוונת לפצל את תפקיד היועמ"ש ולפי התבטאויות חלק מחברי הקואליציה גם להיפטר ממנה בהזדמנות קרובה".
עם זאת סגל מזכיר שמיארה הצהירה שלא התקיימו דיונים בנושא, אך מציין הוא כי הכחשת הדיונים לא משמעה שלילת קיומם של דיונים כאלו בהמשך. את הנושא הוא סוגר בהצהרה כי "מתקרב הרגע שבו יהיה צורך להכריז שנבצר ממנה למלא את תפקידה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא גאון, תראו איזה יופי הוא חי ---)
    ידידה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבוקר מטייל אחה"צ מגיע לומר כמה משפטים אצל רפי והופלך לנשנש משהו לקראת ערב מגיע למהדורה לומר עוד כמה משפטים ברביעי כותב את הטור שלו בידיעות (מישהו קרא כאן?) הנה הכנסותיו: חברת החדשות - 80000 ש"ח ידיעות - 50000 ש"ח הרצאות/כנסים/ועדי עובדים 20000 ש"ח -------------- סה"כ 150000 ש"ח
    סגור
  • 1.
    נבצרות
    יוסיפון 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגל לא יפה להעתיק ! המורה יטפוס אותך וזה יהיה הסוף !
    סגור