בארץ

דירוג חברי הכנסת: רוטמן חלוץ הפסגה, בר לב סוגר את הרשימה

הקואליציה המתגבשת בראשות נתניהו ממשיכה להפגין נוכחות מרשימה, כאשר בתפארת החוד מובילה "הציונות הדתית" עם שלושה נציגים בפסגה. סיעות האופוזיציה המסתמנת צוללות אל הפלייאוף התחתון ומסתמן פער משמעותי מול ממשלת נתניהו השישית
דוד זולדן |  1
משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, pexels)
דירוג חברי הכנסת במשכן לשבוע החולף: מי כבש את המקום הראשון ומי סגר את הרשימה? נדמה שלאור הממצאים של השבוע החולף הממשלה היוצאת משדרת אווירת סוף קורס שכן גם בדירוג הקודם נרשמה מגמת נוכחות דלה בקרב האופוזיציה הנכנסת.  לעומתם, ניתן לשים לב כי מגמת הנוכחות המרשימה בקרב חברי הקואליציה הנכנסת נותנת אותותיה גם בדירוג הנוכחי שמצביע על עקביות לפחות בתור התחלה.
אלו חברי כנסת שלא הגיעו לעבוד כמעט כל השבוע לצד אלה שלא הפסיקו לעבוד במשך השבוע. להלן הדירוג לשבוע החולף עם הנתונים המלאים והממצאים המחמיאים או המביכים - תלוי היכן בוחרים למקד את המבט.  
ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הוא מצטיין המסדר לאחר שכבש את הפסגה עם 56:10 שעות נוכחות. אחריו מוביל במקום השני ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה עם 54:26 שעות נוכחות. מקלב, יש לציין הוא המצטיין הסדרתי וכובש הפסגה מהדירוג הקודם. במקום השלישי מתמקם הנציג הטרי, ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית עם 49:11 שעות נוכחות. במקום הרביעי ברשימה מככב יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר עם 46:09 שעות נוכחות וזאת אחרי שבדירוג הקודם שלושה נציגים מסיעתו כבשו את ראשית הטבלה והרשימו בנוכחותם.   
סוגרים את הרשימה: השר עומר בר לב במקום האחרון עם: 00:00 שעות נוכחות. אחריו השר ניצן הורביץ עם נתון דומה ואחריו השרה תמר זנדברג עם אותו נתון בדיוק. 
יש לציין כי הנתונים הללו מצביעים על נוכחות חברי כנסת במשכן על חלליו השונים: כמו אולם המליאה, הועדות, הלשכות ובכל מקום שהם בשטח הכנסת. הנתונים נלקחים מהפרוטוקולים ומאתר: "זמן כנסת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באו לעבוד! (ל"ת)
    יוסי 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור