בארץ

דירוג חברי הכנסת: חברי הממשלה המתגבשת פותחים מבערים

הקואליציה המתגבשת בראשות נתניהו מצטיירת כחרוצה ומתמידה יותר כאשר בתפארת החוד מובילה מפלגת "עוצמה יהודית" עם שלושה נציגים בפסגה. סיעות האופוזיציה המתגבשת מדורגות נמוך יותר ובפער משמעותי ביחס לקואליציית נתניהו 
דוד זולדן | 
מליאת הכנסת (צילום מרים אלסטר פלאש90)
דירוג חברי הכנסת במשכן לשבוע החולף: מי כבש את המקום הראשון ומי סגר את הרשימה? נדמה שלאור הממצאים - תוצאות הבחירות השפיעו על המורל והמוטיבציה של חברי הממשלה היוצאת ומנגד הגבירו את האמביציות בקרב הקואליציה המתגבשת. ניתן לשים לב כי הנציגים החדשים בכנסת בקרב הקואליציה העתידית בולטים בנוכחותם. אלו חברי כנסת שלא הגיעו לעבוד כמעט כל השבוע לצד אלה שלא הפסיקו לעבוד במשך השבוע. להלן הדירוג לשבוע החולף עם הנתונים המלאים והממצאים המחמיאים או המביכים - תלוי היכן בוחרים למקד את המבט.  
ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה שגם בהשוואה לנתונים קודמים כבש את הפליאוף העליון מצטיין גם בדירוג הנוכחי וכובש את הפסגה עם 50:59 שעות נוכחות. ח"כ הטרי אוהד טל מהציונות הדתית התחיל ברגל ימין וכבש את המקום השני עם 46:24 שעות נוכחות. במקום השלישי מתמקם הפרלמנטר הטרי עמיחי אליהו מעוצמה יהודית עם 43:42 שעות נוכחות. במקום הרביעי מייצג בכבוד את הליכוד ח"כ משה סעדה גם הוא פוליטיקאי בראשית דרכו עם 43:24 שעות נוכחות. במקום החמישי מציל את הכבוד של ש"ס ח"כ יוסף טייב עם 42:23 שעות נוכחות. במקום השישי ניצב יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' עם 38:24 שעות נוכחות במשכן. אחריו ולדיגר מסיעתו, וסראלוף והר מלך מסיעת שותפיו למפלגה ונציגים מקרב השותפה הבכירה של נתניהו. 
סוגרים את הרשימה: דוד ביטן מהליכוד עם הנתון הבלתי מחמיא בעליל: 00:00 שעות נוכחות ודודי אמסלם שלא נופל מקודמו ושותפו לקואליציה וגם קארין אלהרר מסיעת יש עתיד עם הנתון המביך: 00:00 שעות נוכחות.           
יש לציין כי הנתונים הללו מצביעים על נוכחות חברי כנסת במשכן על חלליו השונים: כמו אולם המליאה, הועדות, הלשכות ובכל מקום שהם בשטח הכנסת. הנתונים נלקחים מהפרוטוקולים ומאתר: "זמן כנסת".
השורה התחתונה ברורה וחד משמעית: הקואליציה המתגבשת בראשות נתניהו מצטיירת כחרוצה ומתמידה יותר כאשר בתפארת החוד מובילה מפלגת "עוצמה יהודית" עם שלושה נציגים בפסגה ואחריה מפלגת "הציונות הדתית". ח"כ אורי מקלב מציל את הכבוד של סיעת יהדות התורה ומייצג אותה במקום הראשון והיוקרתי לעומת חבריו המדורגים נמוך יותר. סיעות האופוזיציה המתגבשת מדורגות נמוך יותר ובפער משמעותי ביחס לקואליציית נתניהו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה