בארץ

איילת שקד נפרדת מהפוליטיקה עם מסר דרמטי לבוחרים

עוד בטרם התאוששה ממערכת הבחירות המאתגרת מבחינתה, איילת שקד תדלג היום בין האולפנים ותעדכן את תומכיה על קאמבק ועל חזרתה הצפויה במוקדם או במאוחר  
דוד זולדן |  4
איילת שקד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יו"ר הבית היהודי מתייחסת להפסד לראשונה ומתראיינת הערב לספי עובדיה בערוץ 13 ולדפנה ליאל בערוץ 12, בכאן 11 עם מיכל רבינוביץ' ובערוץ 14. עוד בטרם התאוששה שקד ממערכת הבחירות המאתגרת מבחינתה - היא תדלג היום בין האולפנים ותעדכן את תומכיה על קאמבק ועל חזרתה הצפויה במוקדם או במאוחר.  
בראיון הערב בחדשות 13, אומרת שקד כי לקראת הסוף ידעה שהסיכוי מאוד נמוך לעבור את אחוז החסימה ואומרת כי החליטה לרוץ בכל זאת, למרות המספרים, "זה היה מסק מאוד חשוב שאני נלחמת עד הסוף ולא רציתי לעשות משהו שיזיק לגוש".
ביוני 2012 כשאיילת שקד, אז יו"ר תנועת "ישראל שלי" הודיעה על כוונתה לרוץ במסגרת הבית היהודי, מפלגה של שלושה מנדטים בלבד שעמדה בפני התאדות מהזירה הפוליטית. עשור אחר כך כ־50 אלף בני אדם בלבד הצביעו לבית היהודי, המפלגה שבה התחילה שקד את צעדיה הראשונים בפוליטיקה בה גם נעצה מסמרים אחרונים בארון קבורתה הפוליטי.
כבר באותו ליל בחירות בו לא עברה את אחוז החסימה, דיברה שקד עם הפעילים והודתה להם: "נלחמנו כמו אריות, ידענו שזה קרב קשה אבל הלכנו עם האמת שלנו". עוד הוסיפה לרמוז כי אולי תרוץ גם בפעם הבאה: "הקול שלנו חשוב מאד ונמשיך להשמיע את הקול הזה".
יו"ר הבית היהודי אף הוסיפה להגיד דברי ברכה גם ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "אם התוצאות נכונות, ברכה והצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה לארבע שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    העיקר שתחזיר את חובות מפלגתה
    אני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איוולת שקד האישה הכי מסוכנת בפוליטיטיקה. תלכי ואל תחזרי. נשמח אם תחזירי חובות. פשיסטית אופורטוניסטית דוחה
    סגור
  • 3.
    לא שכחנו אותך
    אמיר 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב ערוצי השמאל הפמיניסטי יציעו לך מקום בפנל כמו שעשו לאמי פלמור חברתך ולכל מי שהצליחה בחקיקה זדונית כנגד גברים יהודים
    סגור
  • 2.
    זו מדינה דמוקרטית. אני בכל אופן לעולם לא אצביע לנוכלים
    רות 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק פעם אחת יכולים לשקר לי.
    סגור
  • 1.
    ברגע שאמרה שתלך עם הביבי
    ימין שפוי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העברתי את קולימלגנץ
    סגור