בחירות 2022

שקד נקלעה למארב מתוכנן של שרון גל ונשארה בחיים

אחרי שיו"ר הבית היהודי איילת שקד הסירה את החרם על שרון גל והסכימה להתראיין בתכניתו אחרי שנה וחצי, היא גילתה מהר מאוד כי נפלה למלכודת דבש
דוד זולדן |  8
שרון גל ואיילת שקד (צילום פייסבוק/ שרון גל, פלאש 90)
לאחר ששנה וחצי נמנעה מלהגיע לשרון גל - אחת הדמויות שהתקיפו אותה רבות בשידור חי - יו"ר הבית היהודי הגיעה לריאיון מתוח ברשת 13 ואז הבינה שנקלעה למארב מתוכנן. 
הריאיון נפתח בשאלה שהפנה גל לשקד: "מדוע החלטת להגיע אחרי ששנה וחצי לא דרכת כאן?". שקד הובכה מהשאלה והשיבה: "כי הזמנת והתחייבתי  ובאתי". גל לא הרפה: "אבל כבר שנה וחצי אני פונה אלייך.." שקד הסבירה את הסיטואציה המורכבת וההתעקשות הדווקאית של גל יצרה מתח רב עוד בטרם החל הריאיון. 
כשהחל הריאיון הבינה שקד עד מהרה כי נקלעה למארב המתוכנן שהכין לה שרון גל. לאורך כל הריאיון גל בקושי אפשר לה להגיב לחיצי הביקורת ששילח בה. הרבה לקטוע אותה ולעקוץ בארסיות על היותה שותפה פעילה להפלת ממשלת הימין ולהרכבת ממשלה עם המשותפת. 
הם לא באמת שוחחו על מערכת הבחירות הנוכחית וגם לא על הפיצול מבנט ועל סוגיות בוערות שעל סדר היום הציבורי כי דו שיח לא היה שם. 

היום מוקדם יותר בשיחה עם שרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, הגיב עמיחי שיקלי למתקפה של שקד נגדו: “כשאתה מדשדש אי שם לצד הדר מוכתר ולא מצליחה לגבש רשימה, או מתבקשת שלא לעשות כנס בבית כנסת לבקשתה… אז היא נגררת למקומות האלה. במדד האמינות יש מרוץ מי הכי פחות אמין, הדר מוכתר או איילת שקד”. שרון גל מנחה התכנית ושלא כדרכו, הפעם לא שש אלי קרב ולא הרים שאלות להנחתה והניח לשיקלי לסיים את דבריו מבלי להשליך גפרורים בוערים למיכל הדלק של שיקלי נגד שקד. 
שרון גל כנראה ריכך את המכה ודישן את הקרקע לקראת המפגש המסקרן בינו לשקד בתכניתו היום: "חמש עם שרון גל" בערוץ 13.  כפי שצפינו מוקדם יותר, אכן היה מתוח ומביך מאוד. 
כזכור: אחד העימותים המתוקשרים בין שקד לגל היה כשהגיעה לצילומי התוכנית שלו עם רני רהב, במהלכה התעצבנה על המראיינים וביקשה להקליט מחדש את הריאיון, אך שרון גל סירב. בתגובה היא קמה מכיסאה וסירבה להמשיך אותו. "אני מפסיקה את הריאיון, לא היה לי דבר כזה בחיים. זה לא יכול להיות. תקליטו מחדש", אמרה רגע לפני שקמה מהכיסא. בתגובה אמר גל שהוא לא מקליט מחדש.
שרון גל רדף את שקד מעל כל במה ותחת כל מיקרופון רענן בתכניותיו ברדיו ובטלוויזיה מאז הקמת הממשלה. גם לאחר הקמת ממשלת השינוי, שרון גל פתח לשקד חלון הזדמנות לחידוש היחסים כשצייץ: "איילת שקד יכולה לקנות את עולמה אם תתמיד בבלימת המיזם של ההרפתקן חסר האחריות, להעביר את השלטון לשמאל".
 
זה כאמור לא קרה והטונים הצורמים בתכניותיו של גל כלפי שקד רק הלכו והחריפו. לא ראינו היום סולחה בין גל לשקד אחרי כל כך הרבה משקעים בין השניים וצדק שרון גל כשאמר לנו: "אל תחמיצו!" הוא ידע על מה הוא מדבר.
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    את עדיין מחפשת?
    Toro 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה את צריכה את האספסוף הפנאט הזה נתניהו סיים אין לך מה לחפד שם
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד לשרון גל
    רז 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמרת בדיוק את מה שאני כל כך רוצה לומר לה לרמאית הזו אבל כנראה שלא תהיה לי הזדמנות ..הלכתי אחריה במשך כמעט 10 שנים הייתי בטוח שהיא המחליפה של נתניהו . בכל בחירות הייתי אוסף את בנותיי מרחבי הארץ כדי שיצביעו בשבילה .. ובסוף היא ירקה לנו בפרצוף . עכשיו היא אומרת שהיא מצטערת על ששברה את ליבם של מליון אזרחים? איך את לא מתביישת ? לעולם לא נסלח לך
    סגור
  • 5.
    איילת הנוכלת (ל"ת)
    איילת הנוכלת 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אפס של מראיין.חוץ מלאכול ת'ראס על ה"בגידה" מה הביא עוד? (ל"ת)
    לידור 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    האישה לא אמינה ולא ישרה.
    גיא. 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בא להתראיין והתחמקה מלתת תשובות לשאלות. דף המסרים של יועץ התקשורת שלה עבד ללא הפסק.
    סגור
  • בקיצור מסתבר שהיא האכזבה הגדולה בפוליטיקה
    ייייייישששששש 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מבין למה היא מתנצלת הצטרפת לממשלה כדי להציל את מדינת ישראל מבחירות חמישיות, שישיות וכן הלאה!! ממשלה שעבדה למען הציבור אש אם את מתנצלת שהיית בממשלה אז כדאי שתלכי לעבוד במקום אחר
    סגור
  • 2.
    ככה צריך לראיין בכל הערוצים
    קובי 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל הערוצים מלטפים במקום לראיין לעניין כל הכבוד לגל שרון
    סגור
  • 1.
    תכלס כל השאלות שלו הם במקום, אלא שהיא לא האחראית היחידה
    דוד הסעות 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שאולי האחראי הראשית למצב ששרון גל מתאר הוא לא אחר מאשר הגורו של שרון הגל, שהיה ראש הממשלה ב-12 השנים האחרונות
    סגור