בארץ

10 עובדות שלא ידעתם על תעשיית הוויסקי בישראל

תערוכת העשור של "וויסקי ישראל" באקספו תל אביב תציג מזקקות ישראליות, וויסקי כשר, והשפעת האקלים המקומי על תהליך ההבשלה. המבקרים ייהנו ממבחר רחב של וויסקי מקומי, שימוש בחביות יין, והשקעות בתחום

מערכת ice | 
צילום זיו ברק
וויסקי בישראל הוא תחום מתפתח ומרתק, המשלב בתוכו מסורת עתיקה וישראליות מודרנית. התערוכה צופנת בתוכה עושר קולינרי שהוויסקי הישראלי מציע, תוך מתן דגש על חיזוק הכלכלה המקומית בתקופה הנוכחית.
1. וויסקי ישראלי אמיתי
בעשור האחרון נפתחו מזקקות רבות בישראל, כל אחת עם מאפיינים ישראליים ייחודיים. דוגמה בולטת היא מזקקת רוח, המשלבת את אהבת הוויסקי עם התרבות היהודית והמסע של מקימיה מאמריקה לישראל.
2. המזקקה הגדולה והראשונה
מזקקת Milk and Honey, שנמצאת בתל אביב, היא המזקקה הראשונה הגדולה בישראל. היא מייצרת וויסקי סינגל מאלט וזכתה לעשרות פרסים ברחבי העולם.
3. וויסקי כשר
ישראל היא בין המובילות בייצור וויסקי כשר, עם ביקוש גבוה לשוק הכשר. מספר מזקקות מייצאות וויסקי כשר ליהודים ברחבי העולם.
4. האקלים הישראלי והשפעתו
מזקקת Milk & Honey בוחרת ליישן את וויסקי שלה בחמישה אזורי יישון ברחבי ישראל, כולל ים המלח והמדבר. האקלים החם מאיץ את תהליך ההבשלה ומקנה לוויסקי טעמים עשירים יותר.
5. לא רק לאוהבי וויסקי
בערים כמו תל אביב וירושלים, צצו מועדוני וויסקי המציעים מבחר רחב של וויסקי מקומי ובינלאומי, מה שמעורר עניין גם בקהילות שאינן עוסקות בוויסקי בלבד.
6.שימוש בחביות יין
מספר מזקקות ישראליות משתמשות בחביות יין ישראליות לסיום ההבשלה, מה שמעניק לוויסקי טעמים וניחוחות ייחודיים.

צילום: זיו ברק
7. אבות המזון בוויסקי
הוויסקי הישראלי מופק משעורה, שיפון, תירס וחיטה, כאשר השעורה היא הבסיס לסינגל מאלט. חלק מהמזקקות משתמשות בחיטה מקומית ובמים מקומיים.
8.הרוח הנשית בוויסקי
בתחום הגברי של הוויסקי, אולגה רודשבסקי, מקימת מזקקת אולגר, מייצגת את הנוכחות הנשית המרשימה. המזקקה, הממוקמת בצפון הארץ, סובלת מהשפעות המצב הביטחוני ומייצרת וויסקי משובח בעבודת יד.
9. השקעה בוויסקי
חברת MyWhisky היא החברה הישראלית הראשונה המתמחה בהשקעות בוויסקי. חביות וויסקי שנרכשות ומיועדות להשקעה מבוטחות, משתבחות עם השנים ויכולות להניב רווחים גבוהים.
10. תערוכת העשור
התערוכה, שתוכננה במיוחד לקראת חגי תשרי, שואפת לתמוך בעסקים ישראליים ולהציג את מגוון המזוקקות המקומיות. היא מציעה הזדמנות מצוינת לרכוש מתנות יוקרתיות לחג ולתמוך בתעשייה הישראלית.
תערוכת העשור של "וויסקי ישראל" תתקיים ב-25-26 בספטמבר באקספו תל אביב.
התערוכה תספק הזדמנות נהדרת להכיר את התעשייה המקומית וליהנות ממבחר רחב של וויסקי ישראלי איכותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה