תיירות

20% מההכנסות יועברו כתרומה: המשקה החדש שיושק במהדורה מוגבלת

לרגל ציון עשור שנים למלון וולדורף אסטוריה, החליטו לחבור למזקקת M&H ולהשיק וויסקי סינגל מאלט ייחודי במהדורה מוגבלת. 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי יתרמו לארגון אלמנות ויתומי צה"ל. מנכ"ל המלון אבנר און: "שילוב של מצוינות, איכות, אנינות טעם וחדשנות"
מערכת ice |  1
וויסקי העשור של מלון וולדורף אסטוריה (צילום ינה ברודר)
לרגל ציון עשור שנים להקמת מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, המלון החליט להשיק וויסקי סינגל מאלט ייחודי בשיתוף עם מזקקת M&H, הראשונה והגדולה בישראל. השקת הוויסקי, שנעשה בשיתוף פעולה עם המזקקה שזכתה בתואר הסינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023, מסמלת את התחייבות המלון למצוינות ולחדשנות. 
הוויסקי, שנמכר במהדורה מוגבלת של 300 בקבוקים בלבד, הוא תוצר של תהליך ייצור קפדני הכולל יישון בחביות אקס ברבן ויין בסגנון פורט. התוצאה היא וויסקי יוקרתי המציע חווית שתייה ייחודית ומעוררת התפעלות. הבקבוקים נמכרים במסעדות המלון וגם בכוסות, כאשר מחיר כוס עומד על 180 שקל ובקבוק נמכר במחיר של 1800 שקל. חלק מהקוקטיילים בברים במלון כוללים גם את הוויסקי החדש.
בנוסף לממדי יוקרה אלה, המלון מציע תרומה משמעותית לקהילה. 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי יתרמו לארגון אלמנות ויתומי צה"ל. תרומות אלה יועברו לתוכנית 'עוצמה', המעניקה תמיכה ליתומים וליתומות של כוחות הביטחון, תוך יצירת חוויות חיוביות ומגבשות במערך מחנות לאורך השנה.
אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה: "חיפשנו במלון את הדרך הנכונה לציין עשור למלון ובימים אלה האתגר הוא גדול יותר מתמיד. וויסקי העשור שהפקנו יחד עם מזקקת M&H הוא שילוב של מצוינות, איכות, אנינות טעם וחדשנות. כל מי שיטעם יהנה מחוויה יוקרתית וייחודית. ההחלטה להעביר 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, היא חלק מהערכים של תרומה לקהילה שוולדורף אסטוריה דוגל בהם. אני מזמין את כל חובבי הוויסקי להגיע לטעום את המשקה הנהדר שלנו".
מלון וולדורף אסטוריה, שנבחר לא מזמן כמלון המוביל לשנת 2024, נבנה על יסודותיו של מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאיים היקרים בישראל. המלון מציע 226 חדרים, 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, מסעדות גורמה, חדר כושר וספא יוקרתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש האלמנות צריכות אלכוהול (ל"ת)
    כדי לקצר את חייהם? 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור